• Ja
    71%
  • Nej
    29%

Stemmer i alt: 243

Der kan ikke længere stemmes i denne afstemning

Gravatar

#1 uldbjerg 6 år siden

Jeg har ikke set Justice League. Og jeg har heller ikke brudt mig om Snyders foregående DC film. Men jeg er nu mere til dem og Snyders mørke tilgang, end jeg er til Joss Whedons ligegyldige Avengers film med forfejlet humor og manglende nærvær.

Så jeg vil hellere se Snyders udgave end Whedons
Gravatar

#2 Alex- 6 år siden

Eneste egentlig problem jeg havde med filmen var tempoet og mængden af historie proppet ind på alt for lidt plads (et generelt problem med Zack Snyders fortælle teknik). Havde karaktererne haft mere tid til at man faktisk interesserede sig for dem, ville filmen være langt bedre. Ideelt set ville dette gøres med en lang række film før Justice League (som Avengers), men skaden er selvfølgelig sket på dette område, så jeg ser gerne Directors Cut i håbet om at den kan rette lidt op på problemet.
Gravatar

#3 Michael2t 6 år siden

Jeg er interesseret i en længere version af filmen pga. dets overstimulerende tempo. Jeg vil ikke se på filmen, før der kommer noget pusterum til at finde sig godt tilpas med det hele.

En LÆNGERE version er dog ikke det samme som et decideret Zack Snyder Cut. Jeg så ærligt talt hellere en anden gøre det. Så vidt jeg ved, så var det ikke Joss Whedons idé, at filmen skulle gøres så kort, så jeg tænker, at han kan gøre det.

Skriv ny kommentar: