Gravatar

#21 DarkLight 22 år siden

Jeg har også kun vundet en gang og tilmed en Britney Spears Single !?!?
Det er værre end ikke at vinde...
Filmz.dk burde give en trøste-DVD :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#22 filmz-Wacker 22 år siden

Vi skal da være glade for de overhovedet gider laver konkurrencer for os, så lad være med at beklage jer over dårlige præmier for de kan altid gives videre som gaver til andre
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#23 filmz-Alex De Large 22 år siden

Ja har lige fået nogle fribilletter til Rocket Brothers med posten... Ved ikke hvor de kommer fra... Måske herfra?

Nå men, det bliver ikke en film jeg tager ind og ser :)
Gravatar

#24 El vez 22 år siden

Jeg skal glædeligt aftage dem, send mig en besked hvis du har lyst til at smide dem i min generelle retning :)
_
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#25 DarkLight 22 år siden

#22, Its my party and ill cry if I want to.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 dyg 22 år siden

#23 - Hvorfor får jeg aldrig sådanne ting med posten :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#27 filmz-Alex De Large 22 år siden

Nå, jeg fandt en gut der ville betale en halvtredser for begge to... Så det endte skam godt :)
Gravatar

#28 filmz-Plimmer 22 år siden

Jeg har også "kun" vundet en gang. At det så desværre var til National Security er så lidt skidt. :) Men det er vel min egen skyld, man opbruger vel sit held så mon ikke man skulle til at melde sig til de konkurrencer man gerne vil vinde, og virkeligt satse al sin mana (mangel på bedre ord) ind på dem?
Famous last words: What duck?
Gravatar

#29 azathoth 22 år siden

#28: Karma måske? eller Mojo???
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#30 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

You must focus your chi!
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..

Skriv ny kommentar: