Jeg har været der ja, men Estack som ligger lige på grænsen mellem Fuengirola og Benelmadena (staves sandligvis helt anderledes) er MEGET bedre. Klart det bedste horehos jeg har oplevet. Og jeg har efterhånden besøgt en del hehe.. dog KUN for at kigge - ikke røre. Det fede er at man kan "nøjes" med at gå i byen der og hygge.... Man er bare omgivet af slutty bitches. Very nice!
Du kan da sagtens lige lave en flugttur og tage en hurtig;-) Selvom ministeren måske hurtigt ville blive forvandlet til en diktator skulle det blive opdaget.
#11 filmz-Bruce 17 år siden
#12 El vez 17 år siden
#13 PredatorX 17 år siden
Hvor i Spanien skal du hen? Det er gode luder muligheder i Spanien:-) Hvilket gør det til et fantasisk land...
#14 davenport 17 år siden
#15 MadMartigan 17 år siden
Jeg skal nu have hende Ministeren med. Vi skal bo et sted mellem Fuengirola, og Mijas.
Hvis det er Algeciras du tænker på, så har jeg 2 gutter, der tog på ferie der, ene og alene, fordi de skulle have nogle af de bedste whores i europa.
Var det den du også har prøvet? :-)
#16 davenport 17 år siden
(Og hende i campingvognen i skoven, hvis man kører den gamle vej til Rostock???)
#17 PredatorX 17 år siden
Jeg har været der ja, men Estack som ligger lige på grænsen mellem Fuengirola og Benelmadena (staves sandligvis helt anderledes) er MEGET bedre. Klart det bedste horehos jeg har oplevet. Og jeg har efterhånden besøgt en del hehe.. dog KUN for at kigge - ikke røre. Det fede er at man kan "nøjes" med at gå i byen der og hygge.... Man er bare omgivet af slutty bitches. Very nice!
Du kan da sagtens lige lave en flugttur og tage en hurtig;-) Selvom ministeren måske hurtigt ville blive forvandlet til en diktator skulle det blive opdaget.
#18 Zabriskie 17 år siden
Du er sgu nasty
#19 PredatorX 17 år siden
Overhovedet ikke.