Gravatar

#21 Lord Beef Jerky 9 år siden

Det var nu også mest ment som et indspark til debatten omkring dårlige film med fede scores.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#22 Michael Andersen 9 år siden

Ja ok :)
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#23 Ispep 9 år siden

Bortset fra, at Tron ikke var dårlig ;)
Gravatar

#24 Space Monster 9 år siden

Jeg har også lige et par stykker jeg gerne vil dele. De er i uvilkårlig rækkefølge:

The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford (2007)


In Bruges (2008)


Donnie Darko (2001)


The Hurtlocker (2008)


There will be blood (2007)
“There are no heroes... In life, the monsters win.”
― George R.R. Martin
Gravatar

#25 Lord Beef Jerky 9 år siden

Ispep (23) skrev:
Bortset fra, at Tron ikke var dårlig ;)


Den var meget tæt på dårlig!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#26 T. Nielsen 9 år siden

Lord Beef Jerkyyyyyyi skrev:

Den var meget tæt på dårlig!
Den var god, men dog ikke great! Basta:-) Men indrømmet, musikken løftede det samlede indtryk lidt. Ikke musik jeg gider lytte til privat, men dæleme lækker i forbindelse med filmen.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#27 Collateral 9 år siden

Har lige set Princess Mononoke i går, det er godt nok også et fremragende soundtrack!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#28 T. Nielsen 9 år siden

BN Husker godt den historie. Den var jo meget rørende og trist, men filmisk opløftende.
Baby, it's cold outside
Gravatar

#29 BN 9 år siden

#28:

Dit spørgsmål om, hvorvidt "der findes nogen der elsker musikken til en film som de finder dårlig", har jeg også kommenteret. ;-)
"The feel of the experience is the important thing, not the ability to verbalize or analyze it." (Stanley Kubrick)
Gravatar

#30 T. Nielsen 9 år siden

Det så jeg og tak. Har endnu ikke haft mulighed for at lytte:-) Er på mobil og med ringe dækning.
Baby, it's cold outside

Skriv ny kommentar: