Jeg kan selv godt lide Black Hawk Down og den tager ret grundigt fat i realiterne, at en 30 minuters redningsaktion blev til 15 timer, at 19 marinere døde og ca 1000 somaliere. Hr. Scott tager sikkert nogle kunstneriske friheder undervejs, men overall, så var den ganske tro mod baggrundshistorien og samtidig en effektiv actionfilm. Men det er jo kun min mening :)
Jeg kan rigtig godt lide indledningssekvensen til SPR, men derudover er BoB en langt mere tilfredsstillende affære.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#103 - Den har bestemt sine momenter, hvad den anmelder, jeg citerede, også indrømmer. Men jeg kan ikke undslippe fornemmelsen af at blive talt ned til - og det er blevet værre, hver gang jeg har set den. Så nu undgår jeg den bare.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Look! It's dancing with me! It's like there's this incredibly benevolent force that wants me to know there's no reason to be afraid. Sometimes there's so much beauty in the world, it makes my heart burst.
It's just some trash blowing in the wind!! Do you have any idea how complicated your circulatory system is?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
#101 filmz-Bruce 18 år siden
Jeg kan rigtig godt lide indledningssekvensen til SPR, men derudover er BoB en langt mere tilfredsstillende affære.
#102 chronaden 18 år siden
syns godt nok thin red line er en af de bedste nyere krigsfilm, andre sværger til shaving ryans privates
#103 Zabriskie 18 år siden
Jeg er helt enig angående "the Silence of the Lambs" - Så den igen for nylig, og var virkelig skuffet.
Så ærger jeg mig dog en smule over at være en af de "not-too-bright" som mener American Beauty er en sand klassiker.
#104 filmz-CAADK 18 år siden
Bruce: Batman has no limits
#105 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Undskyld mig, jeg skal hen og se Con Air nu.
#106 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#107 filmz-michaell 18 år siden
It's just some trash blowing in the wind!! Do you have any idea how complicated your circulatory system is?