Joyeux Noel har nu forlængst været oppe i biogaferne (og er der måske stadig), men ellers er der afgjort et par potentielt gode film i blandt - særligt "Brick" har jeg fidus til.
The Black Dahlia og Zodiac glæder jeg mig meget til.
The Black Dahlia, fordi jeg har læst bogen og blevet meget interesseret i historien. Desuden synes jeg at castet ser indbydende ud.
Zodiac glæder jeg mig mest af alt til, fordi det er David Fincher som er instuktør og han står højt på min liste. Desuden lyder historien også interressant og minder måske lidt om The Black Dahlia.
Det er nok de hollywood film, jeg ser mest frem til. Og så glemte jeg lige De Niro.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Der er mange gode film på vej. Af de du nævner, bruce, ser jeg specielt meget frem til Caché (eller Hidden, om man vil).
Og så har jeg lige set traileren til Brick, en film jeg ikke har skænket en tanke før.. Og øh, det ser jo fandme pisse godt ud! :)
Derudover glæder jeg mig ligesom jonasgr meget til Black Dahlia (hvor jeg er øjeblikket er ved at læse bogen, og det lover rigtig godt for en filmatisering vil jeg sige) og Zodiac.. Jeg er også en stor fan af Fincher :)
#6 - Samme forfatter som L.A Confidential, så ja.. Det bliver nok noget i den stil.. Uha, det bliver fedt! :) Godt at se, at Noir har fået lidt af en genoplivning her på det sidste.
#1 filmz-Bruce 19 år siden
An American Haunting
Donald Sutherland, Sissy Spacek. Suverænt cast til en non-adolescent horror film.
Brick
Uhmmm, film noir i nye omgivelser.
El Aura
Argentinsk thriller i klar film noir stil. Fed trailer.
Backwoods
Deliverance møder Straw Dogs. Et klart Oldman hit. Trailer ikke klar.
Romanzo Criminale
Italiensk krimi om mafien, Aldo Moro etc. "Only the living...make trouble"
Joyeux Noel
Fransk 1. verdenskrig.
Caché
Haneke thriller, Frantic kind?
Tristram Shandy
Film i "Beeing John Malkovich" stilen.
The 3 Burials of Melquiades Estrada
Hvor blev denne lige af i Oscarræset i år?
Alatriste
Armada, sværd og Viggo på flydende spansk. Si!
#2 filmz-Bruce 19 år siden
La Mujer de mi hermano
What a dame!
#3 putandtake 19 år siden
#4 filmz-jonasgr 19 år siden
The Black Dahlia, fordi jeg har læst bogen og blevet meget interesseret i historien. Desuden synes jeg at castet ser indbydende ud.
Zodiac glæder jeg mig mest af alt til, fordi det er David Fincher som er instuktør og han står højt på min liste. Desuden lyder historien også interressant og minder måske lidt om The Black Dahlia.
Det er nok de hollywood film, jeg ser mest frem til. Og så glemte jeg lige De Niro.
'Cause I'm evil"
#5 ks 19 år siden
Og så har jeg lige set traileren til Brick, en film jeg ikke har skænket en tanke før.. Og øh, det ser jo fandme pisse godt ud! :)
Derudover glæder jeg mig ligesom jonasgr meget til Black Dahlia (hvor jeg er øjeblikket er ved at læse bogen, og det lover rigtig godt for en filmatisering vil jeg sige) og Zodiac.. Jeg er også en stor fan af Fincher :)
#6 filmz-Bruce 19 år siden
The Black Dahlia Wikipedia
#7 ks 19 år siden
#8 elwood 19 år siden
men det gjorde den også første gang bruce nævnte den, han har fingren på film noir pulsen om man vil.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#9 filmz-Bruce 19 år siden
Border Incident
His Kind of Woman
Lady in the Lake
On Dangerous Ground
The Racket
#10 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"