Gravatar

#1 HelmerJ 21 år siden

Jeg snuplede lige over denne kommende titel på axelmusic. nogen der ved noget om spec på udgivelsen. er det en genudgivelse eller en ny special?
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#2 filmz-Bruce 21 år siden

Skulle være en re-release, så ikke nogen ny restaurering desværre.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 HelmerJ 21 år siden

sprøjt mig lige i armen med noget lækkert, det ku ha været pænt fedt hvis det havde været et nyt cut
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#4 danschier.dk 21 år siden

#3 Hvorfor skulle man klippe i 12 Monkeys. Den skal da bare være, som den er nu.
Gravatar

#5 HelmerJ 21 år siden

tja det sagde man jo sikkert også om the abyss inden der kom en længere version. Det kun jo være der var scener der blev klippet ud bare for at gøre filmen kortere. Større flasker, mere øl.
Gravatar

#6 davenport 21 år siden

mmmmmmmmm..mere øl!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 danschier.dk 21 år siden

#5 nu er det ikke alle film, der bliver bedre bare fordi man klipper flere scener ind. Det ødelægger som regl rytmen i filmen og i historiengør, og laver nogle frygtlige resultater. Skræk-eksemplerne for mig, var det Luc Besson gjorde med både Leon og Le grand Bleu. Begge film er i directors cut udgaverne ødelagte i mine øje. Med Dybet, kan jeg ikke huske orginaludgaven. Så den har jeg ikke nogen mening om.
Tilgengæld er et godt nyt eksempel på, at man skal holde fingerne fra at klippe nye ting ind, Lord of the Rings. Jeg synes at de scener der er klippet ind i de udvidede udgaver, ødelægger så meget i rytmen på filmene at de bliver dårligere end biografversionerne.
Gravatar

#8 Lowkey 21 år siden

Jeg kunne godt tænke mig at se en udgivelse med både DTS og ekstra-materiale. Det kan da vel for fanden ikke være så svært.
Daisy, Daisy...
Gravatar

#9 HelmerJ 21 år siden

#7 det kan du da ikke mene. Sig du trækker mig i benet. EE versionerne er da så meget fede en bio versionerne.
Hvad med terminator 2, det er ikke meget mere men det er da noget der er vigtigt for historen der er klippet ind.
Gravatar

#10 filmz-Bruce 21 år siden

#7 Leon blev omkring dobbelt så god i DC udgaven for mig. Meget mere sammenhæng og bedre rytme.

LOTR 1 og 2 blev også klart bedre i EE udgaverne, mens der var klippet lidt for meget ind i Return of the King. Nogle af scenerne var bare ikke helt LOTR standard.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: