Det ved man ikke endnu (så vidt jeg kan se) men mit bud er, at filmen først udkommer herhjemme næste år. Det er også en jeg glæder mig ekstremt meget til.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
indtil videre står den desværre først til præmiere 31. marts 2011, men man må håbe at der kommer nogle forpræmierer, så man kan få den set inden oscaruddelingen.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Glimrene anmeldelser, og en del bemærkelser over den realistiske skildring af en bestemt, scene. Filmen er jo autentisk, men er spoiler for dem der ikke kender histormien bag.
Men hvis man kender historien ved man nok hvilken scene.
Nåja glæder mig også til at se den 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Glimrene anmeldelser, og en del bemærkelser over den realistiske skildring af en bestemt, scene. Filmen er jo autentisk, men er spoiler for dem der ikke kender histormien bag.
Ser virkelig frem til denne, jeg har på fornemmelsen at filmen bliver hjerteskærende :-) Den rigtige hovedperson har været meget tilfreds med portrættet og filmen.
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
#1 Kaizer Soze 14 år siden
#2 filmz-ab 14 år siden
#3 Kaizer Soze 14 år siden
#4 frahm-2 14 år siden
#5 filmz-ab 14 år siden
#6 jona 14 år siden
Der er en lille forpremiere den 2. december
http://www.dfi.dk/Filmhuset/Cinemateket/Film.aspx?...
#7 filmz-ab 14 år siden
Fuck... Lang ventetid.
#8 jona 14 år siden
#9 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#10 filmz-ab 14 år siden
Ser virkelig frem til denne, jeg har på fornemmelsen at filmen bliver hjerteskærende :-) Den rigtige hovedperson har været meget tilfreds med portrættet og filmen.