Gravatar

#11 filmz-donprehn 22 år siden

Det sker umiddelbart ikke så tit at 2'eren er bedre end 1'eren. Mine bud på film, hvor toeren er bedre end 1'ren er:

X-men 2
Aliens

Også kunne jeg faktisk ikke finde på flere ;-) Det er faktisk oftere at to'eren er meget svagere, har kan nævnes Die Hard 2, Rambo II, Dødens gab II, Poltergeist II m.v.
Gravatar

#12 inflector 22 år siden

Syntes faktisk at Die Hard 2 er enormt fed, sikkert fordi det var en af de første action film jeg så i biffen :)
selfimprovement is masturbation

#13 22 år siden

jeg synes også Die Hard 2, og Lethal Weapons 2 er fede og på højde med 1'erne - men de topper dem nu ikke (sikkert fordi ingen af dem tilfører noget nyt til opskriften på den første film).

Jeg kunne egentlig også godt finde på at sætte Batman Returns ind på denne liste - den er sgu så dyster og imod strømmen, at den til tider topper den ellers fremragende 1'er...
Gravatar

#14 Skobbolop 22 år siden

Die Hard 1 er klart den bedste efter min mening..

ikke mindst pga. Hans Gruber... herlig skurk..

#15 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

Toy Story 2 er federe end Toy Story.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#16 filmz-donprehn 22 år siden

Jeg er enig med at Die Hard 2 ikke er direkte dårlig, men iforhold til 1'eren sparker den ikke røv og det er vel det vi snakker om.

Et andet eksempel på en total dårlig 2'er må være Highlander II.
Gravatar

#17 filmz-Wacker 22 år siden

Ud og køre med de skøre 2 er bedre end dens forgænger
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#18 dyg 22 år siden

#17 - Ingenlunde. 1'eren er alt for fed, det er den film jeg har set absolut flest gange.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#19 cnr 22 år siden

Med fare for at blive hængt, skudt, druknet og flået levende, så syntes jeg Predator 2 slår 1'eren.

Især slutningen af 2'eren er genial lavet, og scenen hvor de prøver at angribe i slagteriet er også udemærket.
Gravatar

#20 Kalle Ferm 22 år siden

Flået levende er måske lige i overkanten, da det trods alt kun er en film. Men de andre ting skulle du nok være nervøs over....

Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.

Skriv ny kommentar: