Min Twin Peaks boks er bleven nuppet af tolden fra cdwow.com :(
MEN, har fået 2 x postopkrævninger på den samme pakke. Altså 2 breve hvor T&T nummeret er ens i begge, men forskelligt toldekspeditionsnummer i dem begge.. det må da bare være en fejl fra deres side?
..og kan jeg bare vælge at lade være med at afhente den på posthuset og så få pengene retur igen når cdwow engang har den i hænderne igen?
Well, normalt kan man godt lade være med at betale, så bliver det sendt tilbage igen, og man får pengene tilbage eller pengene på en konto(som ved dvdpacific). Men det tager laaang tid. Det gær det på den anden side også, hvis du skal have noget lavet om med told. Jeg prøvede engang at brokke mig, og det tog 3 måneder, før jeg fik penge tilbage...
#1 chronaden 16 år siden
MEN, har fået 2 x postopkrævninger på den samme pakke. Altså 2 breve hvor T&T nummeret er ens i begge, men forskelligt toldekspeditionsnummer i dem begge.. det må da bare være en fejl fra deres side?
..og kan jeg bare vælge at lade være med at afhente den på posthuset og så få pengene retur igen når cdwow engang har den i hænderne igen?
#2 cyberzed 16 år siden
#3 chronaden 16 år siden
#4 cyberzed 16 år siden
Ud over det så tag og hiv fat i PostDK og spørg dem hvorfor de sender to opkrævninger på samme pakke...det er garanteret en fejl.
#5 gi-jones 16 år siden
#6 Bates 16 år siden
#7 Skeloboy 16 år siden