Gravatar

#1 filmz-jonasgr 19 år siden

Er der noget med, at der kommer en ny udgave af 2001: a space odyssey her i løbet af året.

Jeg havde nemlig tænkt mig, at købe region 1 LE udgaven af den, men vil da springe over hvis der kommer en nyere udgave af filmen.

Men af dem der er nu, skulle region 1 LE ikke være den med det bedste billede og lyd.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#2 filmz-Bruce 19 år siden

Der kommer en ny Kubrick boks med restaurede udgaver. 2001 var utrolig flot i den sidste udgave, men jeg kan forestille mig, at den i HD er ... out of this world!

Den sidste LE er ikke bedre end den almindelige digital remastered version, der er blot mere gejl med :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#3 filmz-jonasgr 19 år siden

ok hvis det er en hd version der kommer næste gang, så tror jeg at køber dvd'en.

Normalt er jeg ligeglad med alt det gejl der er med i mange LE versioner, men dette er jo en af de mest ultimative film der er lavet, så der tager jeg det gerne med. Når bare selve kvaliteten af filmen er den samme, som jeg kan forstå at den er.

tak for oplysningen i øvrigt.
'Cause I'm evil"
Gravatar

#4 rubkick 19 år siden

Der kommer en ny DVD-udgave allerede i år ikke en HDVD. Men måske mener bruce, at Den kommer fra en HD-master?

Den nye udgave skulle så vidt jeg forstår være en 2-disc med mere ekstramateriale (og bedre billede?).
Gravatar

#5 filmz-jonasgr 19 år siden

ah ok, tror bare jeg venter så. Og ja de kunne godt udgive en med mere ekstramateriale.
'Cause I'm evil"

Skriv ny kommentar: