Jeg fulgte med fra sæson 4. Jeg er ikke kæmpe fan, da jeg mener, at afsnittene var meget svingende. Den ene uge fik man et halvdårligt afsnit, den næste uge et rigtig godt afsnit!
Men jeg skal helt klart se med om 15 minutter, da sæson 5 jo er blevet rost uendeligt meget. Og så ser jeg da også frem til, at se Connie Britton og Sean Astin i serien! :-)
Tja, efter at have set de to første afsnit af 5. sæson, syntes jeg hverken det er blevet værre eller bedre. Jeg kunne sagtens stoppe med at se serien nu, uden at jeg ville ligge søvnløs om natten. Men jeg nupper et afsnit til imorgen, og så må den op til overvejelse. TV2's faste sendetidspunkt er idiotisk, og jeg skal trods alt have min søvn. :)
Jeg synes nu ikke de fik den skudt så godt i gang, som de har gjort tidligere. Det betyder self ikke at resten af sæsonen ikke er noget ved, men den startede lidt mere fladt end de plejer.
Synes det gjorde lidt ondt at de bare høvlede alle de gamle karakterer. Lugter lidt af, at der skulle skiftes ud. Og så kom de noget nemt om ved Jacks genopståen. Det havde været federe at spille lidt mere på det.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 Slettet Bruger [2353274836] 19 år siden
Men jeg skal helt klart se med om 15 minutter, da sæson 5 jo er blevet rost uendeligt meget. Og så ser jeg da også frem til, at se Connie Britton og Sean Astin i serien! :-)
#12 Slettet Bruger [2353274836] 19 år siden
#13 pulse83 19 år siden
#14 jesperhp 19 år siden
Men aftenens afsnit var virkelig fede synes jeg. Det tegner til, at blive en kanon sæson!
#11 er Sean Astin med :O ? Feeeedt!
#15 gi-jones 19 år siden