Gravatar

#1 jesperhp 19 år siden

I forbindelse med den nye sæsonstart i morgen, ville jeg lige høre om folk har tænkt sig, at se det?

Personligt glæder jeg mig meget! Jeg synes, at sidste sæson sluttede virkelig spændende, og det bliver fedt at se, hvordan de får jack back in business :)
Gravatar

#2 The Insider 19 år siden

Eftersom Many Coto er involveret (den dedikerede trekkie bag de sidste to sæsoner af "Star Trek: Enterprise"), køber jeg den muligvis, når den bliver sat ned i pris på dvd. Har så ikke set 5. sæson, men derudover synes jeg, serien er stærkt døende. 1. sæson var god, og 2. sæson var formidabel. Men 3. sæson var middelmådig, og jeg syntes, at 4. sæson var direkte ubehagelig Èn stor, lang og (javist, stærkt velproduceret) ubehagelig reklame for ultrakonservative amerikanske ideologier. Fy, for satan. Anyhow, som sagt: muligvis :-)
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

Sæsonen der starter i morgen er klart en af de bedste, men også en af de mest sørgelige, da den byder på mange tab, men glæd dig Jack er god som aldrig før >:-)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#4 allanmc 19 år siden

Den skal helt klart ses, fra start til slut!
Min DVD, Blu-Ray og HD DVD pris-søger: www.mcDVD.dk :-)
Gravatar

#5 Guts 19 år siden

Helt enig med Crystalstar!!
Klart en af de fedeste sæsoner, og ja...der en masse tab!!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#6 pulse83 19 år siden

De to første afsnit skal ihvertfald ses, og så må jeg vurdere om jeg gider at se mere af den. TV2 har jo valgt at placere de kommende afsnit hver mandag kl. 22.50. Komplet latterligt sendetidspunkt, hvis man skal på på arbejde kl. 5 næste morgen.

Men 24 Timer er langt fra en serie jeg er særligt stor fan af, selvom jeg har set næsten samtlige afsnit. Jeg syntes altid at jeg sidder med indvendinger mod handlingen og karaktererne. Den eneste virkelig gode sæson var den første.
Excuse me, Flo!
Gravatar

#7 DarkLight 19 år siden

Man skal være yderst standhaftig, hvis man dropper den efter de 2 første afsnit :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 gi-jones 19 år siden

Jeg tror jeg bliver nød til at se den i aften, selvom jeg egentligt klart foretrækker at se den på DVD. Men at vente indtil dvd'en kommer bliver sikkert lidt for meget, selv for mig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 elwood 19 år siden

jeg har så ikke set sæson 4 endnu, så jeg vil vente, til jeg har fået den og set først.

J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 filmz-Bruce 19 år siden

Jeg venter til boksen. Jeg vil gerne være uafhængig af TV tidspunkter.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140

Skriv ny kommentar: