Ved ikke om det er mig der er uvidende. Men så "28 weeks later" igår - og kom til at tænke på om den har kørt i biffen herhjemme, eller om den kommer. By the way, var det en fantastisk film. Den er faktisk langt bedre end 1'eren, "28 days later"; som jeg syntes var god. Men er der nogen der har noget info om filmens release i DK?; for den har ikke kørt i min biograf, og blev nødt til at købe den hjem fra USA!
Den kommer først 30. november herhjemme (Det er Fox der har den), men den kan allerede ses i slutningen af denne måned på Copenhagen International Film Festival. Og ja, den er virkelig fed og creepy - og befriende usentimental (undtagen måske helt til sidst).
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
28 Weeks er en af de ringeste film jeg har set i år. Den er fyldt med dårligt skuespil og en handling som ikke giver nogen mening. Jeg er vild med den 28 Days Later, men mit råd undgå 28 Weeks Later FOR ENHVER PRIS!
#6: Jeg synes især den første halvdel med Robert Carlyles dilemma var rigtig god. Men derudover var det fedt med et setup, der tog filmen i en lidt anderledes retning, men bibeholdt de blodige og scary elementer. Mindede mig meget om "Kadavermarch" :) Og så kunne det tyde på, at Rodruigez har kigget filmen i kortene, mht. helikopter-kødhakkeren...
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Det var virkelig dejligt endelig at se en god gyser. Super fed film, der faktisk er en del bedre end 1'eren efter min mening.
Synes virkelig den har "kvalitet" over sig, og ikke bare er en billig zombie-gyser der er filmet på 1 måned, som man får et indtryk af efter at have set mange af de nyere gyserfilm.
28 Weeks Later kan virkelig anbefales, hvis man bare syntes en smule om 28 Days Later, da denne er bedre end sin forgænger :).
Men ja, #1, som #2 siger kommer den først om et godt stykke tid i de danske biografer (fatter egentlig ikke det skal tage så lang tid for den at komme hertil?)
#4 Du vrøvler da meget hva :D? Håber ikke for dig at du har set Epic Movie og synes at denne er dårligere? Så er du da sunket ned et sted du ikke kan komme op fra :)!
8/10 Herfra, og vil mene at 28 Days Later ligger på en 6-7/10
# 9: Har ikke set Epic movie, den behøvede jeg ikke at se for vide var dårlig :-) Syntes at den helt væsentlige forskel på Days og Weeks er at Days havde sjæl, og at Weeks er fyldt med idioti som altså ødelægger det for mig, desværre.
#1 filmz-OlesSlaver 18 år siden
Men er der nogen der har noget info om filmens release i DK?; for den har ikke kørt i min biograf, og blev nødt til at købe den hjem fra USA!
#2 filmz-Angel Eyes 18 år siden
Og ja, den er virkelig fed og creepy - og befriende usentimental (undtagen måske helt til sidst).
#3 filmz-OlesSlaver 18 år siden
#4 filmz-Bluhm 18 år siden
#5 Bohemian 18 år siden
#6 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#7 filmz-Angel Eyes 18 år siden
#8 filmz-gentlemanfinn 18 år siden
#9 icetea 18 år siden
Synes virkelig den har "kvalitet" over sig, og ikke bare er en billig zombie-gyser der er filmet på 1 måned, som man får et indtryk af efter at have set mange af de nyere gyserfilm.
28 Weeks Later kan virkelig anbefales, hvis man bare syntes en smule om 28 Days Later, da denne er bedre end sin forgænger :).
Men ja, #1, som #2 siger kommer den først om et godt stykke tid i de danske biografer (fatter egentlig ikke det skal tage så lang tid for den at komme hertil?)
#4 Du vrøvler da meget hva :D? Håber ikke for dig at du har set Epic Movie og synes at denne er dårligere? Så er du da sunket ned et sted du ikke kan komme op fra :)!
8/10 Herfra, og vil mene at 28 Days Later ligger på en 6-7/10
#10 filmz-Bluhm 18 år siden
Syntes at den helt væsentlige forskel på Days og Weeks er at Days havde sjæl, og at Weeks er fyldt med idioti som altså ødelægger det for mig, desværre.