måske det er mig der er helt åndsvag (dont say anything), men hvordan helvede vælger man danske undertekster? i menuen har jeg kun mulighed for finsk, svensk, engelsk, portugisisk og katalansk (på trods af hverken finsk, svensk, portugisisk og katalansk ikke står på bagsiden over mulige under tekster).
har jeg fået en ikke dansk version af disken i den danske indpakning?
Sounds weird. Men du kan jo evt. prøve at bruge fjernbetjeningens subtitle knap og så gå alle valg igennem... Jeg har før været ude for skiver, hvor jeg ikke kunne finde undertekstsproget på menuen, men hvor jeg fandt det via subtitle-knappen.
Meget weird. Har du købt den hos en dansk forhandler eller en skandinavisk? Husk at give den god tid, hver gang du skifter undetekst-sprog, da den til tider godt kan være langsom til at opfatte, at du har skiftet (især hvis du har en ældre firmware).
#1 caks 18 år siden
har jeg fået en ikke dansk version af disken i den danske indpakning?
#2 The Insider 18 år siden
#3 caks 18 år siden
#4 The Insider 18 år siden
#5 caks 18 år siden
jeg har fw 2.7 til hde1, og sidder meget tålmodigt og venter til den skifter sprog :)
det lyder som om jeg skal en tur ned og få en ny.
men tak for hjælpen, ville lige være helt sikker på at det ikke var mig der var helt idiot, før jeg gik ned og brokkede mig
#6 The Insider 18 år siden