Gravatar

#1 Kalle Ferm 15 år siden

Jeg skal snart ind og se Avatar - den første 3D film for mig.
Dvs. jeg har set den gammeldags slags før.

De har alle givet mig en bragende hovedpine, da jeg har en fucking hornhindefejl.

Jeg tror at den nye teknologi, vil gøre det samme, men det skal naturligvis afprøves.

Men her kommer spørgsmålet så. Såfremt man ser en film i 3D og tager brillerne af (hvis hovedpinen kommer), kan man så se den normalt i 2D? Eller bliver det noget gnidder som i gamle dage?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#2 MOVIE1000 15 år siden

jeg har også et spørgsmål er der nogen der har set avatar som bærer briller, kan man så godt have 3 D brillerne uden på?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#3 filmz-Bruce 15 år siden

#1 Gnidder! Noget VÆRRE gnider!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#4 Bohemian 15 år siden

Man kan godt have brillerne ude på brillerne :)
Free in serenity.
Gravatar

#5 Michael Andersen 15 år siden

#1 Nej, du kan ikke se det i 2D, for jo mere 3D en scene indeholder, jo mere utydelig bliver det uden briller. Men hvis du får hovedpine kan du, når der ikke er så meget 3D (dybde osv.) på spil, give dine øjne en lille slapper ind i imellem; altså tage brillerne af når der ikke sker så meget, for så vil du nogenlunde godt kunne følge med (for så er billedet ikke så utydeligt).

#4 Ja, bare han ikke har briller på størrelse med ham her.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#6 MuManden 15 år siden

#2 - Ork ja, de par gange jeg har set 3D, har der ikke været nogen problemer, i hvertfald ikke i Cinemaxx.
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden
Gravatar

#7 Kalle Ferm 15 år siden

Damn, tænkte det nok.
Må jo bare krydse fingre, gran i håret og be en bøn for at jeg ikke er for synshandicappet.
Gravatar

#8 Thomsen 15 år siden

Så vidt jeg ved, så var det der med hovedpine mere et problem med det gammeldags system med de farvede glas (anaglyphic 3D). Jeg har i øvrigt selv en bygningsfejl på det ene øje, og jeg har til dato ikke oplevet nogle problemer med de to (ud af tre) af de nye 3D-systemer, jeg har prøvet.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#9 MOVIE1000 15 år siden

okay tak for svaret så prøver jeg at få et sæde eller 2 til den her efter nytår
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#10 Kalle Ferm 15 år siden

Jeg slap for hovedpinen. :-D Er svært tilfreds lige nu.
Fed film i øvrigt!

Skriv ny kommentar: