Gravatar

#1 Thomsen 11 år siden

Jeg har brug for fire personer, som har fem minutter til at læse en kort artikel igennem.

Artiklen handler om, hvordan horrorfilm spiller på nogle urgamle mekanismer i vores hjerner.

Sammen med artiklen vil du få tilsendt en håndfuld spørgsmål, som du gerne må tænke over, mens du læser. Det er sådan noget, som hvad du synes om sproget, om der er noget, du ikke forstår osv.

Jeg skal aflevere artiklen i forbindelse med en eksamen, og meningen er, at jeg skal bruge prøvelæsernes kommentarer og kritik til at rette i den og forbedre den, hvis det er nødvendigt.

Der er dog to krav:

1) Du skal være villig til at opgive dit fulde navn, adresse og telefonnummer til mig.

Censor laver nogle gange stikprøvekontrol, og han skal kunne se, at du er en virkelig person og ikke bare en, jeg har opfundet.

2) Du skal læse Politiken. Du behøver ikke at abonnere på den, men du skal i det mindste have læst den indenfor det sidste år. Det må gerne bare være internetudgaven.

Hvis du har tid og lyst til at hjælpe mig, så send mig en PM med din e-mail. Så sender jeg artiklen og spørgsmålene til dig sidst på eftermiddagen. Når du har læst artiklen og tænkt over spørgsmålene, kan jeg så lige ringe til dig i aften og høre, hvad du synes. Sammenlagt bør det hele ikke tage mere end 5-10 minutter af din tid.

Jeg kan desværre ikke tilbyde andet end min evige taknemmelighed for din hjælp.

Med venlig hilsen

Jens
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#2 Thomsen 11 år siden

Ingen?
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#3 The Insider 11 år siden

Jeg er temmelig tidspresset på arbejdsfronten, men hvis ingen andre melder sig, vil jeg gerne hjælpe til :-) Jeg læser trods alt Politiken dagligt (hjemmesiden altså) og har ingen betænkelighed ved at dele mit fulde navn etc. Hvad er din deadline? Det ville være lækkert, hvis du kunne sende den til mig nu, men at vi kunne vente med at tale om den til i morgen? Bare mail [email protected]
War. War never changes.
Gravatar

#4 Thomsen 11 år siden

Jeg skal desværre aflevere allerede i morgen formiddag, så hvis du har tid til at kigge på det inden, ville det være fantastisk.

Jeg sidder nok oppe det meste af natten alligevel. :-)
Gravatar

#5 The Insider 11 år siden

Niiiiiiiice. Mail modtaget! Jeg skriver nok også på anmeldelser et par timer endnu, og så skal jeg også et hurtigt smut til Amager, men jeg sms'er dig lige sent i aften :-)
War. War never changes.
Gravatar

#6 Thomsen 11 år siden

Super! Du er en helt! :-)
Gravatar

#7 The Insider 11 år siden

A hero can be anyone, even a man doing something as simple and reassuring as putting a coat around a young boy’s shoulders to let him know the world hadn’t ended...
War. War never changes.
Gravatar

#8 Thomsen 11 år siden

You speak the truth, Sir!
Gravatar

#9 Thomsen 11 år siden

Jeg mangler stadigvæk 1-2, der vil ofre 5-10 minutter.
Gravatar

#10 Slettet Bruger [1788152254] 11 år siden

Jeg kan godt, send til kadann [a] gmail dot com :)

Skriv ny kommentar: