Gravatar

#1 Collateral 20 år siden

Hej jeg tænkte om ikke der var nogen der havde et forslag til en DVD til omkring e 50,- kr. (uden porto) i R2 format og evt. med et kommentarspor.... ?
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 20 år siden

Dark Crystal
Requiem For a Dream
Spartacus Spec. Ed.
Memories of Murder
When the Last Sword is Drawn

Og mange, mange flere hvis du går i TP eller FONA 2000. Ellers kan du gå ind på www.dvdoo.dk hvor de også har mange fine film til omkring 50,-

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 Collateral 20 år siden

#2: Super med dvdoo... Men kan desværre ikke lige gå i disse butikker... For de ligger i kbh right? Er fra Jylland...
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 dyg 20 år siden

Så smut i Stereo Studio i stedet, de har også en hulens masse gode film til næsten ingen penge.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#5 Collateral 20 år siden

Hmm... Der ligge vidst ikke sådan en i Fredericia mere... Men tak for hjælpen : )
Gravatar

#6 dyg 20 år siden

Trist, men så må du jo bare til Vejle :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#7 Collateral 20 år siden

Heh... Ja det må jeg finde ud af... Det var i hvert fald super med der hurtige svar... :-D
Gravatar

#8 Popeye 20 år siden

Ved DVDOO skal du betale 20,- i fragt, så filmen kommer til at kost 70,-.

Kig evt har: (fragt er gratis) CDWOW

Med et sparelink på 1£ kan du godt se på dem, der står til 6£ (ca. 54 kr.)
...and then some
Gravatar

#9 davenport 20 år siden

Eller brug 18 kr på toget til Kolding, der ligger jo også 2 Stereo Studios.
(Kender godt den desperate sidste 50er der bare SKAL bruges på en film ;) )
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#10 filmz-daff 20 år siden

eller www.play.com de har da ogs gratis fragt har de ikk ?

Skriv ny kommentar: