Det kunne altså være interessant at lave statistik over, om det er medie-skabt, eller om der vitterligt sker flere af de her sindssyge ting pr. indbyggere i USA; end i andre lande.
#5 48 års fængsel er alt for dyrt for samfundet. De skal bare en tur i ringen med nogle store wrestlingbrød eller et par K1-bøffer og tæves til fars og SÅ smides i havet. Til hajerne, altså.
Og jeg mener det sgu.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
De skal da idømmes dødsstraf. Da jeg var 16-17 år var jeg da voksen nok til at kunne stå til regning for det lort jeg lavede. Der er i mine øjne ingen formildende omstændigheder, de skal bare i galgen, og så er den pot ude. #16 - du har nemlig ret i, at det er for dyrt for samfundet. Hvorfor lade folk sidde på andres regning i så mange år? Ligesom i DK hvor man sender én i fængsel i 10 år, og så en udvisningsdom oveni bagefter. Det virker tumpet.
The Gallows, THE GALLOWS!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er sørgeligt at se så mange unge mennesker med så afstumpet opførelse, at de kan være så direkte dumme og føleseskolde. Det er mig sgu en gåde. Men det er jo hverken spillets eller udviklernes skyld, de har jo ikke bedt dem om at gøre noget så ondskabsfuldt. Det er det enekelte individ.
Jeg tror ik det #3 ville frem til var at sprutten sku bruges som en undskyldning, men de sku istedet for ha fokuseret på det i artiklen.. Men hvis man gør sådan noget i USA og bare ha været i nærheden af et voldeligt spil, så er det med det samme spillets skyld og det er ik fordi man selv er fucked i hovedet
Kan altså godt være, at jeg læser artiklen helt forkert..
Men jeg læser den slet ikke som, at spiller får skylden.. Ikke som man tidligere har set, i hvert fald..
De nævner, at det er på grund af, at de udøvede tricks fra Mortal Kombat - men så heller ikke mere.. Faktisk bliver spillet kun nævnt ved navn i første linie af artiklen..
Men derudover er det selvfølgelig en ulækker handling. Og så er jeg ligeglad med hvor gamle de var, og hvor berusede de var. Jeg hælder lidt til Glistrup-løsningen - kast dem ud af det fragtfly over en øde ø.. Og så kunne de deles om en faldskærm - som de selv skal lime sammen..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#11 filmz-DocDoom 18 år siden
Jeg skal lige brokke mig til min mor over at hun flippede, da jeg for 25 år siden gav min søster et lille nøddegok. Det blegner jo unægteligt lidt.
#12 Patriarch 18 år siden
#13 Bohemian 18 år siden
Men jeg skammer mig alligevel.
#14 akerman 18 år siden
Only In America.
Det kunne altså være interessant at lave statistik over, om det er medie-skabt, eller om der vitterligt sker flere af de her sindssyge ting pr. indbyggere i USA; end i andre lande.
#15 Notional 18 år siden
Amerikanere er ikke for kloge åbenbart..
#16 filmz-yoshimura 18 år siden
Og jeg mener det sgu.
#17 davenport 18 år siden
#16 - du har nemlig ret i, at det er for dyrt for samfundet. Hvorfor lade folk sidde på andres regning i så mange år?
Ligesom i DK hvor man sender én i fængsel i 10 år, og så en udvisningsdom oveni bagefter. Det virker tumpet.
The Gallows, THE GALLOWS!
#18 Kiksmann 18 år siden
Men det er jo hverken spillets eller udviklernes skyld, de har jo ikke bedt dem om at gøre noget så ondskabsfuldt. Det er det enekelte individ.
#17 kan kun give dig ret afsted til THE GALLOWS
#19 filmz-Bartman 18 år siden
#20 HonoDelLoce 18 år siden
Men jeg læser den slet ikke som, at spiller får skylden.. Ikke som man tidligere har set, i hvert fald..
De nævner, at det er på grund af, at de udøvede tricks fra Mortal Kombat - men så heller ikke mere.. Faktisk bliver spillet kun nævnt ved navn i første linie af artiklen..
Men derudover er det selvfølgelig en ulækker handling. Og så er jeg ligeglad med hvor gamle de var, og hvor berusede de var. Jeg hælder lidt til Glistrup-løsningen - kast dem ud af det fragtfly over en øde ø.. Og så kunne de deles om en faldskærm - som de selv skal lime sammen..