Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal sige til det her, hvordan kan noget menneske være så fucked op og kyniske at de kan gøre noget så grufuldt som det her, jeg har absolut intet tilover for disse mennesker og jeg håber at de for et forfærdeligt liv, de skal fandme lide for det de har gjort, jeg bliver bare så vred når sådan noget sker, at jeg ikke kan sætte ord på det.
Så er jeg også træt af at et spil får skylden for det, hvis man slår en person ihjel på grund af et spil, så er man altså mentalt forstyret i forvejen.
Jeg forstår simpelthen ikke hvad der kan få en person til at gøre det her, hvordan kan man være så kynisk og ondskadsfuld?
Det er pænt sygeligt, og ja - det er nederen at spilleverden skal beskyldes for sådan en omgang lort, for det er da ikke spillets skyld, men derimod sprutten som de havde indtaget? Eller er jeg helt forkert på den? Jeg synes bare at man så ofte hører at spil er farlige for børn, men det er et lille stykke plasticlegetøj da også!..
Til gengæld må deres alder tages i betragtning. De er kun børn og selvom det er ufatteligt at den slags sker, så har det stadig noget at sige. Når man snakker om at give dem 48 års fængsel bliver jeg helt paf. Man kunne ligeså godt smide dem i havet med det samme så. Alt andet lige så gjorde de jo ikke i den forstand med vilje. Jeg tør vædde på at de ikke overhovedet havde overvejet den slags konsekvenser som en mulighed (hvor fucked det så end er). Livstidsstraffe bør i mine øjne være forbeholdt overlagt mord.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Ja, der findes idioter som dem, der kan finde på at lave sindsyge ting... Jeg forstår det simpelthen ikke, hvordan kan man finde på at gøre sådan noget?
Games doesn´t kill.....people do! #5 16-17 år gammel så er du altså i min verden gammel nok til at stå til ansvar for dine handlinger, fuld, skæv eller fucked up af dine forældre. Det er i og for sig ligemeget. Det vil kun være et spørgsmål om tid før en af dem slår ihjel igen. Havde det ikke lige været et spil der havde inspirreret dem til denne syge handling, så havde de nok fundet på andet. og #7 jeg håber det er en intern joke, som andre MK spillere kan finde morsom.....jeg syntes den er upassende.
Christ. Trist verden. Men jeg giver nu ikke videospil skylden. Nærmere ekstrem mangel på situationsfornemmelse. Psykopati. Før i tiden var det jo folk på film, som man efterlignede, når man legede. Dette er 'leg' udført at meget afstumpede og idiotiske mennesker. Der kan være en hårfin grænse mellem voldsom leg og slåskamp, men grænsen mellem voldsom leg og brutal vold er klar og tydelig.
#1 Bobby Singer 18 år siden
Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal sige til det her, hvordan kan noget menneske være så fucked op og kyniske at de kan gøre noget så grufuldt som det her, jeg har absolut intet tilover for disse mennesker og jeg håber at de for et forfærdeligt liv, de skal fandme lide for det de har gjort, jeg bliver bare så vred når sådan noget sker, at jeg ikke kan sætte ord på det.
Så er jeg også træt af at et spil får skylden for det, hvis man slår en person ihjel på grund af et spil, så er man altså mentalt forstyret i forvejen.
Jeg forstår simpelthen ikke hvad der kan få en person til at gøre det her, hvordan kan man være så kynisk og ondskadsfuld?
#2 Skobbolop 18 år siden
"så er man altså mentalt forstyret i forvejen."
dér
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#3 Kyllingebenet 18 år siden
Nyheden kan forresten også findes på UndergroundGames.dk hehe
#4 Bobby Singer 18 år siden
#5 gi-jones 18 år siden
Til gengæld må deres alder tages i betragtning. De er kun børn og selvom det er ufatteligt at den slags sker, så har det stadig noget at sige. Når man snakker om at give dem 48 års fængsel bliver jeg helt paf. Man kunne ligeså godt smide dem i havet med det samme så. Alt andet lige så gjorde de jo ikke i den forstand med vilje. Jeg tør vædde på at de ikke overhovedet havde overvejet den slags konsekvenser som en mulighed (hvor fucked det så end er). Livstidsstraffe bør i mine øjne være forbeholdt overlagt mord.
#6 filmz-Is 18 år siden
Jeg forstår det simpelthen ikke, hvordan kan man finde på at gøre sådan noget?
#7 Spanner 18 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#8 filmz-Center 18 år siden
#9 filmz-bullettooth 18 år siden
#10 mr gaijin 18 år siden