Som jeg skrev andet steds, så troede jeg en gang at Stegelmann selv spillede alle spillene da jeg var lille, men jeg erfarede så hurtigt at han har spiltestere, så tror faktisk ikke han har så meget og gøre med de anmeldelser selv.
Jeg ku forstille mig han har mange testere, men han er jo chef redaktør, og han snakker nok selv en del med de forskellige instruktøre f.eks. (John Lasseter)
Jeg ku forstille mig at film, er han nok selv en del mere ind over, men har sikkert også anmelder.
Men jeg ved så ikke lige med bøger, jeg ku tænke mig til han har anmelder, tror ikke han har tid til og læse alle de bøger.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 elwood 10 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#12 Michael Andersen 10 år siden
#13 elwood 10 år siden
#14 Michael Andersen 10 år siden
#15 elwood 10 år siden
#16 Michael Andersen 10 år siden
#17 elwood 10 år siden
Jeg ku forstille mig han har mange testere, men han er jo chef redaktør, og han snakker nok selv en del med de forskellige instruktøre f.eks. (John Lasseter)
Jeg ku forstille mig at film, er han nok selv en del mere ind over, men har sikkert også anmelder.
Men jeg ved så ikke lige med bøger, jeg ku tænke mig til han har anmelder, tror ikke han har tid til og læse alle de bøger.
#18 elwood 10 år siden
Filmene og tegneserie tager han sig selv af, alt andet har han anmelder til, han laver så blot et speak og lægger ind over i udsendelserne.
Nogen gange har han dog også set spillene selv, og kan lave speak ud fra det.
#19 Michael Andersen 10 år siden
#20 elwood 10 år siden
Arhhgg Stegelmann's svævende hoved er Fucking scary!
:)