Jeg søger CD'er der indeholder. de gode gamle 80 - starten af 90 hit.
Alle dem som eks "heaven is a place on earth" Nogen der ved hvad disse cd'er hedder eller om der er lavet nogen opsamlinger eller om de findes i nye remix og hvad disse hedder.
Jeg ved der er udgivet nogle skiver med Kim Schumacher, hvor hans stemme selvfølgelig er på, samt en god bunke hits fra 80'erne.
Ellers kan det være muligt at finde bruge CD'ere hos f.eks. Accord med hits fra dengang. Der var bl.a. en pladeklub dengang, som smed en skive ud én gang om måneden.
"Heaven is a place on earth" er lavet af Berlinda Carlisle, og vistnok fra skiven af samme navn.
Der er masser af opsamlingscd'er med musik fra 80'erne og jeg er sikker på at din lokale pladesmed kan hjælpe dig med at skaffe dem hjem, men som Kadann skriver så er det muligt at købe mange af dem brugt hos fx Accord, 2hand osv til en billig penge, da mange af dem ikke har overlevet 80'erne.
Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, så jeg ved ikke om du bor tæt ved en af disse, ellers vil jeg da gerne kigge efter næste gang jeg kommer forbi en af dem (ca 1 - 2 gange om ugen) og se hvad jeg kan finde til dig og så kan vi finde ud af noget med køb og forsendelse senere.
Jeg har nu været lidt rundt og kigge der er masser af opsamlings CD'er til priser fra 30 kr (flere med rabat når man køber flere) og opefter, så er der nogle bestemte sange du er ude efter, så skriv til mig igen.
#1 filmz-Mivrex 21 år siden
de gode gamle 80 - starten af 90 hit.
Alle dem som eks "heaven is a place on earth"
Nogen der ved hvad disse cd'er hedder eller om der er lavet nogen opsamlinger eller om de findes i nye remix og hvad disse hedder.
Tak.
#2 filmz-Kadann 21 år siden
Ellers kan det være muligt at finde bruge CD'ere hos f.eks. Accord med hits fra dengang. Der var bl.a. en pladeklub dengang, som smed en skive ud én gang om måneden.
"Heaven is a place on earth" er lavet af Berlinda Carlisle, og vistnok fra skiven af samme navn.
#3 filmz-maban 21 år siden
*host* p2p *host*
#4 MadMartigan 21 år siden
#5 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Nu ved jeg ikke hvor du bor i landet, så jeg ved ikke om du bor tæt ved en af disse, ellers vil jeg da gerne kigge efter næste gang jeg kommer forbi en af dem (ca 1 - 2 gange om ugen) og se hvad jeg kan finde til dig og så kan vi finde ud af noget med køb og forsendelse senere.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#6 filmz-Mivrex 21 år siden
Ellers kan vi da godt finde ud af noget :)
#7 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
#8 filmz-Crystalstar1200 21 år siden