Jeg har en pakke der i øjeblikket ligger på et toldkontor. De kræver at se en faktura fra mig, for at se varens værdi. Problemet er at jeg i mellemtiden har formateret min computer, så den originale faktura er gået tabt. Jeg har sendt en mail til stedet jeg bestilte, og de vil gerne sende fakturaen igen. Ydermere vil de gerne ændre på beløbet på fakturaen, så jeg ikke skal betale told.
Hvad skal beløbet være for at pakken går igennem told? Hvis man siger det er en gave, kan beløbet så være højere og hvor højt? Da pakken vejer 3 kilo, tvivler jeg lidt på toldfolkene vil tror den har kostet 10 kroner eller lignende.
På forhånd tak.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
#11 lagoni 21 år siden
http://www.cyberzed.dk/told.html (endnu engang tak til CyberZed)
#12 filmz-sanjo 21 år siden
#13 filmz-gentlemanfinn 21 år siden
Genialt :D
#14 DarkLight 20 år siden
Problemet er at jeg i mellemtiden har formateret min computer, så den originale faktura er gået tabt.
Jeg har sendt en mail til stedet jeg bestilte, og de vil gerne sende fakturaen igen. Ydermere vil de gerne ændre på beløbet på fakturaen, så jeg ikke skal betale told.
Hvad skal beløbet være for at pakken går igennem told?
Hvis man siger det er en gave, kan beløbet så være højere og hvor højt? Da pakken vejer 3 kilo, tvivler jeg lidt på toldfolkene vil tror den har kostet 10 kroner eller lignende.
På forhånd tak.
#15 dyg 20 år siden
#16 cyberzed 20 år siden
Måske et link til den et sted på filmz :)