Jeg stemmer for at bruce bliver frataget privilegiet at kunne poste links på filmz. Han er tydeligvis ikke menneske nok til at kunne administrer den slags :)
Debatten om røræg/æggestand er vist gammel og uafsluttet.
Men det varme på panden er jo scrambled eggs :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Og for lige du kan få lidt mere input om tørringen !
Jeg har altid kørt ehm.. Forfra og bagud? Hedder det sådan ? Nedefra og op ? Something..
Så ramte jeg ind i en pilonidalcyste her for et stykke tid siden, og blev så opereret for den for noget der ligner en 3 ugers tid siden (en pilonidalcyste er i øvrigt en gruppe betændte hårrodssække, hvor min var placeret liiiiige under halebenet) ..
Med sådan et åbent sår bagtil (i øvrigt dækket af en ordentlig pude af et plaster) har min eneste løsning derfor været opposite-world-løsningen - altså, bagfra og frem (eller oppefra og ned, om du vil) hvilket har resulteret i HELT umenneskelige resultater af nogle positioner, som jeg slet ikke vil beskrive her - så malerisk er jeg slet slet ikke..
Men én ting er sikkert - så SNART det satans sår er hele, så ryger jeg på den omvendte metode igen! Det sikrer altså også, at jeg ikke behøver at holde testikler og deslige for ikke at banke ind i dem med min arm .. Det kan bare ikke passe man skal bruge to hænder for at tørre sin røv!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#21 Bobby Singer 18 år siden
#22 Syndrome 18 år siden
Siger da sig selv :D
#23 filmz-Bruce 18 år siden
#24 filmz-DocDoom 18 år siden
#25 filmz-Bruce 18 år siden
#26 Scherlund 18 år siden
#27 filmz-DocDoom 18 år siden
#28 filmz-bullettooth 18 år siden
#29 filmz-yoshimura 18 år siden
Debatten om røræg/æggestand er vist gammel og uafsluttet.
Men det varme på panden er jo scrambled eggs :o)
#30 HonoDelLoce 18 år siden
Jeg har altid kørt ehm.. Forfra og bagud? Hedder det sådan ? Nedefra og op ? Something..
Så ramte jeg ind i en pilonidalcyste her for et stykke tid siden, og blev så opereret for den for noget der ligner en 3 ugers tid siden (en pilonidalcyste er i øvrigt en gruppe betændte hårrodssække, hvor min var placeret liiiiige under halebenet) ..
Med sådan et åbent sår bagtil (i øvrigt dækket af en ordentlig pude af et plaster) har min eneste løsning derfor været opposite-world-løsningen - altså, bagfra og frem (eller oppefra og ned, om du vil) hvilket har resulteret i HELT umenneskelige resultater af nogle positioner, som jeg slet ikke vil beskrive her - så malerisk er jeg slet slet ikke..
Men én ting er sikkert - så SNART det satans sår er hele, så ryger jeg på den omvendte metode igen! Det sikrer altså også, at jeg ikke behøver at holde testikler og deslige for ikke at banke ind i dem med min arm .. Det kan bare ikke passe man skal bruge to hænder for at tørre sin røv!