Ok, lavede den her, til at stille spørgsmål, der måske virker underlige. (Det er første gang jeg opretter en tråd her på filmz, så bær over med mig!)
Mit spørgsmål er flg.: Tørrer i jer oppe fra og ned, eller nedefra og op? Vi er nemlig nogle stykker, der har diskuteret det, og det lader til at jeg er den eneste (indtil videre) der kører oppefra og ned. Det synes jeg bare er underligt, og jeg prøvede den anden metode, som ligefrem viste sig at være ulækker! Hvad gør i?
Brug gerne tråden til andre af den slags åndsvage spørgsmål..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
mange tak, nu har jeg lidt mere styr på det tror jeg.
for at svare på dit andet spørgsmål davenport, hmm ja normal så plejer jeg at placere papiret bagved og så føre det fremaf, og så lidt tilbage igen for at afslutte, må indrømme det foregår lidt automatisk, så jeg lægger ikke så meget mærke til det... satme også svært at se når man sidder ned 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#1 davenport 18 år siden
Mit spørgsmål er flg.:
Tørrer i jer oppe fra og ned, eller nedefra og op?
Vi er nemlig nogle stykker, der har diskuteret det, og det lader til at jeg er den eneste (indtil videre) der kører oppefra og ned.
Det synes jeg bare er underligt, og jeg prøvede den anden metode, som ligefrem viste sig at være ulækker!
Hvad gør i?
Brug gerne tråden til andre af den slags åndsvage spørgsmål..
#2 elwood 18 år siden
Det mislykkes altid for mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 davenport 18 år siden
Bingo, du har røræg!
#4 elwood 18 år siden
#5 filmz-Bruce 18 år siden
#6 davenport 18 år siden
Nu er jeg med ;)
Gør det samme som beskrevet, bare i et metalrør, og den skulle være hjemme :D
Bruce: du får bare salmonella, og det giver frygtelig dårlig mave!
#7 filmz-Bruce 18 år siden
#8 davenport 18 år siden
#9 elwood 18 år siden
for at svare på dit andet spørgsmål davenport, hmm ja normal så plejer jeg at placere papiret bagved og så føre det fremaf, og så lidt tilbage igen for at afslutte, må indrømme det foregår lidt automatisk, så jeg lægger ikke så meget mærke til det... satme også svært at se når man sidder ned 8-)
#10 davenport 18 år siden
Edit: du skal ikke se på det! Det er klamt! :D