Hvorfor sidder der 2 kvinder inde i stuen, og giver hinan skuldermassage og æder mandariner, mens de ser Anja & Viktor KL: 1.49 om natten?? Her stinker af tigerbalsam og julefrugt, og Robert Hansen drysser fra næsen i mit tv... Jeg tror bare jeg går i seng nu, det har været en lang dag....
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Sidder lige og ser Kim Larsen på Dr1, hvad dælen er det for en guitar han spiller på, den er Aflang og firkantet, er det bare et design mæssigt påfund, eller er det en hel bestemt slags ?
Ser satme sjov ud 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#55 - Nej. Ligeså snart blodtilførslen stopper, stopper AV-klapperne også med at åbne og lukke. Ligeledes bevæger det sig ikke da det er blodet som pumpes gennem ventriklerne, arterierne og venerne.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Er bitter et negativt ladet ord, umiddelbart jeg mene, ja, men kommer i tvivl, da der også findes mennesker som ligefrem betaler ekstra for en bitter smag. Jeg tænker her på eksempelvis Blåskimmelost.
I den sammenhæng hvorfor hedder Gammel Dansk og lign, bitter, jeg synes ikke de har en bitter smag.....
#51 Scherlund 18 år siden
#52 Notional 18 år siden
#53 davenport 18 år siden
Her stinker af tigerbalsam og julefrugt, og Robert Hansen drysser fra næsen i mit tv... Jeg tror bare jeg går i seng nu, det har været en lang dag....
#54 elwood 18 år siden
Ser satme sjov ud 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#55 Patriarch 18 år siden
#56 Patriarch 18 år siden
#57 Bony 18 år siden
#58 mvejen 18 år siden
I den sammenhæng hvorfor hedder Gammel Dansk og lign, bitter, jeg synes ikke de har en bitter smag.....
#59 Patriarch 18 år siden
tak.. fed tråd :D
#60 Patriarch 18 år siden