Er jeg den eneste der synes den ser god ud?? Der er da kød nok, omend det ville gi en anelse mavesyre at æde..
Mht. Århus, så kan jeg anbefale den japanske restaurant i Jægerborggade. (Kan ikke huske navnet - men ved siden af netto) De laver god mad, og serveringen er 100% mørbrad ;D
Ellers er der da altid Pizza Hut ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#11: Fedt koncept. En lille pizza, med et kilo ringe kød, generelt dårlige råvarer - og så skal man selv bage den færdig for bedste resultat - til kun 140kr :)
Kigger man på en Grappa eller Il Mercantino pizza til hhv 110 og 80kr - så ligner Mackies pizza jo, og smager som, roadkill. Jeg kunne jo få en alm. familiepizza næsten alle andre steder, der er 4-5 gange større, med ligeså meget fyld for 150-200kr. Valget faldt netop på Mackies, fordi vi ville forsøget at undgå en af de ringe pizzaer, men fik en af samme skuffe, bare noget mindre.
Hvis de har et koncept - så må det da være at tage røven på folk.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Nu vi snakker om pizza, så har jeg jo lige været i USA og er vild med deres måde at lave det på, som er væsentlig anderledes end den dansk/tyrkiske model vi ser alle steder. Kender I nogen steder i Århus hvor de laver pizza på den måde?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 gi-jones 17 år siden
#12 davenport 17 år siden
Mht. Århus, så kan jeg anbefale den japanske restaurant i Jægerborggade. (Kan ikke huske navnet - men ved siden af netto)
De laver god mad, og serveringen er 100% mørbrad ;D
Ellers er der da altid Pizza Hut ;)
#13 filmz-vassago 17 år siden
Kigger man på en Grappa eller Il Mercantino pizza til hhv 110 og 80kr - så ligner Mackies pizza jo, og smager som, roadkill. Jeg kunne jo få en alm. familiepizza næsten alle andre steder, der er 4-5 gange større, med ligeså meget fyld for 150-200kr. Valget faldt netop på Mackies, fordi vi ville forsøget at undgå en af de ringe pizzaer, men fik en af samme skuffe, bare noget mindre.
Hvis de har et koncept - så må det da være at tage røven på folk.
#14 filmz-Kadann 17 år siden
#15 filmfan 17 år siden
Han har en video af opskriften liggende på hjemmesiden. Det virker som en stor practical joke !!
Det er den nederste af de tre film: Pizza ... på 40 sekunder :-)
#16 filmz-jonasgr 17 år siden
'Cause I'm evil"
#17 gi-jones 17 år siden
#18 DarkLight 17 år siden
EDIT: Og apropos mærkelig mad, så check lige hvad man kan få i Thisted. Dobbeltløberen :S
#19 filmz-vassago 17 år siden
#20 filmz-sanjo 17 år siden
Nu kommer det sandelig an på hvor man har været henne. De pizzaer jeg har fået på Hawaii er ikke noget at prale om, derimod dem i NY nums..