Gravatar

#1 filmz-vassago 17 år siden

Hvem hader ikke at blive "spist" af med en dårlig service, pinligt ringe retter eller lousy take-away. Nu har du muligheden for at komme af med galden - og ikke mindst advare andre - så de ikke skal synke samme forfærdelige måltid. Vi lægger ud med Århus, men andre er velkomne til at starte en KBH-tråd :)

Jeg kan passe lægge ud med Mackies Pizza & Cantina. Min kæreste og jeg skulle have noget aftensmad. Valget faldt først på en pizza fra Mercantino, de havde dog ferie-lukket, og jeg orkede ikke at spise en af de pizzaer man får på vej hjem fra byen, dem med bov og sølet ind i fedt - så vi besluttede os for at bestille en pizza på Mackies.

Det blev en #18 - Hawaii Pepperoni (pepperoni, ananas og ost) - og eftersom vi var to, valgte vi en stor pizza. 140kr excl. 10% take-away rabat.

Den første skuffelse var da vi fik pizzaen udleveret - og den bare var i en normal æske, en normal størrelse pizza er åbenbart stor på Mackies - den kostede jo også "kun" 140kr. Bedre blev det ikke da vi åbnede for æsken da vi kom hjem.

Mackies Pizza - billede 1 og billede 2

Hvad sker der lige for den pizza? Jeg er slet ikke med... Er den stor, fordi den bare har fået læsset 1kg kød på? Jeg er rystet over, at man vil være bekendt at tage 140kr for en "normal" størrelse... Hvem ville seriøst æde alt de pepperoni?

Vi tog over 2/3-dele af pepperonien af, og der var stadig overdrevet meget på - dertil kommer at det var dåse-ananas, færdiglavet jacobs pizzabund og den fantastiske pizzatopping ost - 1% og 99% margarine - og pepperonien var heller ikke ligefrem noget at skrive hjem om - den sejlede i fedt/olie efter 5 min i ovnen. Havde vi ikke taget så meget af, så havde den være gennemblødt af fedt. Bye Bye sprødhed...

Havde jeg købt en pizzaen hos Just-Eat, eller den lokale pizza-pusher, så havde skuffelsen måske ikke været så stor, man får selvfølgelig hvad man betaler for, men så havde selvsamme pizza kostet 45kr - så kunne man få 10x ekstra pepperoni på for en 50'er - og stadig holde den under en hund, og bunden havde helt sikkert været bedre :)

Mackies Pizza & Cantina: -123.977 ud af 6 mulige stjerner.

Læg hellere vejen forbi Grappa eller Mercantino.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#2 chandler75 17 år siden

Det ligner en frossen-pizza fra helvede - en af de billige i en pakke med tre for 20 kr. :D
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 PredatorX 17 år siden

Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!!

Det er simpelthen den mest absurde pizza jeg i mit liv har set. Et hvilket som helst tyrker pizzaria, og selv det mest usle af slagsen, havde kunne diske op med en pizza 1000 gange bedre end den vi ser et billede af... nej nej nej... Hvad jeg ikke fatter: Gik du ikke ned og fik dine penge igen!?!?!?!?!?! Normalt gider jeg ikke gøre så meget ud af den slags, men det der er jo åbenlyst snyd. Og så SKAL man fandeme have sine penge igen... Det virker som om I rent faktisk åd den?????????
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#4 Bates 17 år siden

#1 - haha priceless....billedet er sendt videre med mail. Fnis!
Gravatar

#5 Corgan 17 år siden

#1:

Ha ha ha ha... det er sgu priceless! Men burde alarmklokkerne ikke ringe når deres slogan (ifølge hjemmesiden) ser ud til at lyde: "50 millioner fluer ka' ikke ta' fejl"? For som jeg kender sloganet, lyder det sådan her i sin fulde længde: "50 million flies can't be wrong... eat shit".
Gravatar

#6 filmz-sanjo 17 år siden

OMG, har ikke set noget lignende. Det er simpelthen for dårligt. Det ligner ikke en pizza der er færdig, osten er knap smeltet.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#7 gi-jones 17 år siden

Jeg spiser faktisk relativt ofte på Mackies, og har altid syntes det var godt. Deres pizzaer er meget anderledes end den man får hos den lokale tyrker-biks, men jeg kan godt li dem. Jeg er dog ikke sikker på præcis hvordan det virker når man selv bager dem. Kunne godt forestille mig at det der bliver lidt underligt.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#8 filmz-vassago 17 år siden

#3: Vi pillede næsten alle pepperonierne af, og smed så lige lidt lufttørret skinke på. Men det hjalp ikke meget på smagen.

#6: Det er en takeaway som man selv skal bage færdig. Men det er måske ret vildledende, når den overhovedet ikke har været bagt.

#7: Efter deres anvisninger, så skal den have 225 grader i 10-15 min. Men jeg kan ikke lige se hvordan det skal minimere den mængde kød :)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 Kruse 17 år siden

Jeg kunne da godt nok heller ikke lade være med at grine højlydt da jeg så det billede. Det er da fuldstændigt til grin. Dårligere kvalitet af pizza har jeg ikke set.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#10 DarkLight 17 år siden

Hahahaha
Jeg var altså også færdig af grin. Det er den sørgligeste pizza jeg nogensinde har set!

Jeg har spist en del gange på Mackies, og det plejer altså at være godt. Gode burgere og pizza. Man skal dog holde sig fra deres "All you can eat"-lasagne.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: