Gravatar

#51 El Capitan 20 år siden

LAD OS FÅ DENNE TRÅD HELT OP OG RINGE IGEN...!!!?!?!!!??!!
Gravatar

#52 El vez 20 år siden

Ok, men nu er vi jo ikke allesammen på crack..
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#53 El Capitan 20 år siden

NEJ... og hvis i rør mit så får i stryg... Eller stryhns..?? :-S

#54 20 år siden

Har lige købt 8stk VCD med Abekongen...Det bliver sgu fedt at se den igen!!!
Gravatar

#55 Spanner 20 år siden

hvor?

Og nu er det vel tegnefilmudgaven og ikke live-action helligbrøde versionen?
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem

#56 20 år siden

Har købt dem på http://www.china-guide.com....Her vælger du så DVD/video sektionen og så skulle de gerne springe frem som det første på siden....

#57 20 år siden

Var de gode at gense - dine VCD'ere? Kan de spilles i en kodefri dansk dvd-afspiller? Eller...?
Gravatar

#58 filmz-yoshimura 20 år siden

#56 ... og er der undertekster på bortset fra kinesisk for hørehæmmede?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

#59 20 år siden

I er ikke de eneste der har ledt efter denne film... Jeg har selv sendt brev til DR og spurgt om de havde den.. det har de ikke.. de havde kun licens til at vise den.. Den blev vist første gang i slutningen af 70'erne (78-79) og som sagt i "mellem himmel og jord" og Efterårs bio. Den kan købes på DVD men ikke med dansk fortæller, og det er den version jeg gerne vil ha igen. Hvis der er nogle der har den eller finder ud af hvor den kan fåes må de meget gerne sige til

#60 20 år siden

Jeg brugte en lille time på at søge på google for at finde ud af hvad serien egentlig hed. Alt hvad jeg kan huske fra dengang var at jeg synes Abekongen var vidunderlig underholdning, at det var noget med aber og at stilen kun kan have været asiatisk. Nu fandt jeg så ud af hvad serien hed. Sun Wu Kong, eller Abekongen på dansk... Har lige sendt et brev til DR om at de meget meget gerne må gensende den. Så håber jeg bare at de hører min bøn! :-)

Skriv ny kommentar: