#56 ... og er der undertekster på bortset fra kinesisk for hørehæmmede?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
I er ikke de eneste der har ledt efter denne film... Jeg har selv sendt brev til DR og spurgt om de havde den.. det har de ikke.. de havde kun licens til at vise den.. Den blev vist første gang i slutningen af 70'erne (78-79) og som sagt i "mellem himmel og jord" og Efterårs bio. Den kan købes på DVD men ikke med dansk fortæller, og det er den version jeg gerne vil ha igen. Hvis der er nogle der har den eller finder ud af hvor den kan fåes må de meget gerne sige til
Jeg brugte en lille time på at søge på google for at finde ud af hvad serien egentlig hed. Alt hvad jeg kan huske fra dengang var at jeg synes Abekongen var vidunderlig underholdning, at det var noget med aber og at stilen kun kan have været asiatisk. Nu fandt jeg så ud af hvad serien hed. Sun Wu Kong, eller Abekongen på dansk... Har lige sendt et brev til DR om at de meget meget gerne må gensende den. Så håber jeg bare at de hører min bøn! :-)
#51 El Capitan 20 år siden
#52 El vez 20 år siden
#53 El Capitan 20 år siden
#54 20 år siden
#55 Spanner 20 år siden
Og nu er det vel tegnefilmudgaven og ikke live-action helligbrøde versionen?
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#56 20 år siden
#57 20 år siden
#58 filmz-yoshimura 20 år siden
#59 20 år siden
#60 20 år siden