Jep, men mig bekendt, er de vist i tvivlsom kvalitet og jeg tvivler på at vi nogensinde vil se en dansk udgave med Dissing som fortæller - alt taler dog for at det er lovligt, hvad der er gjort her, men man må da sige at det er en dedikeret fan.
#11: Hvad mener du med, at alt taler for, "at det er lovligt, hvad der er gjort her"?
Og ja, du har desværre nok ret... jeg husker også tydeligt Dissings fortællerstemme... tak til Spanner for at minde mig om Gunvor Bjerre og hendes program. Det er godt nok mange år siden... nu føler jeg mig gammel. :/
#10: Der er tale om denne: http://www.imdb.com/title/tt0059855/ Men jeg husker den så svagt, så jeg ikke føler mig i stand til at udtale mig nærmere om den. Dog kan jeg sige, at den fyldte enormt meget i min og andres barndom, og at jeg meget gerne vil gense den. Faktisk viste de den vist i Cinemateket for et par måneder siden, men jeg fik ikke set den... suk... :(
#11 filmz-Kadann 15 år siden
Jep, men mig bekendt, er de vist i tvivlsom kvalitet og jeg tvivler på at vi nogensinde vil se en dansk udgave med Dissing som fortæller - alt taler dog for at det er lovligt, hvad der er gjort her, men man må da sige at det er en dedikeret fan.
#12 Highland Park 15 år siden
Og ja, du har desværre nok ret... jeg husker også tydeligt Dissings fortællerstemme... tak til Spanner for at minde mig om Gunvor Bjerre og hendes program. Det er godt nok mange år siden... nu føler jeg mig gammel. :/
#13 filmz-Kadann 15 år siden
Hov, der skulle selvfølgelig stå "ulovligt". :)
#14 Highland Park 15 år siden
Men jeg husker den så svagt, så jeg ikke føler mig i stand til at udtale mig nærmere om den. Dog kan jeg sige, at den fyldte enormt meget i min og andres barndom, og at jeg meget gerne vil gense den.
Faktisk viste de den vist i Cinemateket for et par måneder siden, men jeg fik ikke set den... suk... :(
#12: Tak, så giver det bedre mening. ;)
#15 McPeter 15 år siden
Vil bestemt kigge nærmere på denne bootleg. :-)
#16 Highland Park 15 år siden
Ja, det er sgu typisk... :(
#17 El vez 15 år siden