Gravatar

#21 elwood 20 år siden

Jeg kunne da godt forstille mig at Weta hiver noget hjem i Special Fx kategorien, for King Kong når nu den kommer, den når da lige at komme med i løbet.

Charlie and the Chocolate factory, kunne den ikke tænkes at komme med i opløbet om best scenografi.

Og ja Russel C. kan næsten ik undgå at blive nomineret, er han ikke en af de såkaldte Darlings for academiet?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#22 filmz-michaell 20 år siden

Den eneste grund til at jeg nævnte Sin City og Batman Begins er at jeg håber de i hvert fald bliver nomineret i f.eks. Special Effects, Art Design, Cinematography, Sound etc... Jeg er overbevist om at de ikke har en chance som Bedste Film!

Jarhead er instrueret af Sam Mendes, som er en fantastisk dygtig instruktør trods hans (ind til videre) korte karriere i Hollywood... I traileren ser den i hvert fald pisse flot ud og har en sikker chance i cinematography kategorien!

Philip Seymour Hoffman tror jeg bliver nomineret i kategorien bedste skuespiller for hans præstation i Capote
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables

Skriv ny kommentar: