#11 19 år siden

10: Ja, men nu var det jo netop ikke indtjenende film jeg efterlyste, men nogle der virkelig gør wow-indtryk. Men det er selvfølgelig en ærlig sag, hvis The Island og xXx gør indtryk, men i så fald er det også en ærlig sag at le :-)
Gravatar

#12 Patriarch 19 år siden

Personligt ser jeg frem til de nye James Cameron film.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#13 filmz-bullettooth 19 år siden

det er ok at le, jeg føler det nu ikke som et personligt angreb.... hehe. Men jeg fandt nu den første xXx ligeså underholdende som hvilken som helst anden actionbasker med sly eller arnold.. men det er jo også bare min personlige mening...
Men den "blockbuster"genre du efterlyser J.O.N , er jo ikke ligefrem dybe film med en god historie. Det er jo film der er lavet for eksplosionerne, de fantastiske biljagter og de spektakulære actionsekvensers skyld.... og der syntes jeg xXx falder meget godt ind under kategorien, men en oscar vinder bliver den aldrig....
--------- for rent ---------
Gravatar

#14 davenport 19 år siden

Der var en der engang havde et link til de titler filmselskaberne opkøber hver uge/månede.
Det var ret interessant, for der kunne man se hvad der ligger i støbeskeen rundt omkring.
Er der nogen der kan huske det?
Der skulle iht være mulighed for at se nogle actiontitler man kan glæde sig til.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: