Ah, den sejr skal sådan en fucking klaphat sgu ikke ha, Foeller! Min opfordring er at ignorere ham og hans tråde, lad være med at poste i dem. Og det bliver ligeledes også min sidste kommentar til sagen, synes bare jeg ville give opfordringen videre, så der måske kunne opstå en enighed?
Jeg har ikke kommenteret hans indlæg (så vidt jeg husker), men det er der andre, der gør, og så ryger diskussionerne hurtigt i en kedelig retning. Derfor er ignorefunktionen ikke særlig effektiv. En ting er, hvis han var seriøs omkring det, han poster, men at han bare er her for at ødelægge kan irritere mig noget så grusomt.
I øvrigt irriterer der mig også, at Filmz ikke taler ja til Utyskes tilbud med det samme. Manden er en respekteret bruger og ved tydeligvis en masse, når det kommer til de tekniske aspekter mht. at udrydde de her problemer.
Nu skal i sgu fucking tilgive mig !! En troll har også grænser, jeg undskylder sgu meget for min lorte trolle indlæg, men hallo lever i stadig i fortiden, det var i år 2012. Jeg er ikke en troll, længere, det kræver ikke at slette mig, men at tilgive mig, og hvis jeg er en troll og i but¨rde slette mig, hvad så med f´cking Doc Doom, ikke nokl med at han er en troll så er han også en sockpuppet. Jahar io glemt, det jeg har undskyldt TIL The insider, og det nytter ikke at sige fjols, for jeg mener det fucking inderligt, hvis jeg var én troll ville jeg have skredet fra Filmz, for fucking lorte lang tid siden, jeg er én filmfan, mest Arnold Shcwarzenegger. Men nu er det på tide at i tilgiver mig. Jeg har sagt det 100 gange jeg er ikke en troll længere, jegvar bare lidt uviden om internetregler. jeg undskylder fucking meget, og hvis i vil have filmz på det rigtige retning, tror jeg ikke at skrive LOL!!, Fjols eller slet ham nu bare, er løsningen, men at i siger undskyldningen er modtaget, prøv det for fucking fanden !!! Jeg vil heller ikke se Filmz, blive slettet pågrund af der er nogen der ikke tager det seriøst, og jeg ved godt at jeg også er en del af dem der ikke tager det seriøst. men kom nu for helvede tilgiv mig og se hvad der vil ske !!! gør mig til en moderator, og se for fanden hvad der vil ske, det vil kun være godt, jeg chinere ikke mere, bare tilgiv for fanden, jeg undskylder for det lort jeg har skrevet. men tag mig nu seriøst. !!!! TRO PÅ DET UTROLIGE
Jeg har ikke kommenteret hans indlæg (så vidt jeg husker), men det er der andre, der gør, og så ryger diskussionerne hurtigt i en kedelig retning. Derfor er ignorefunktionen ikke særlig effektiv. En ting er, hvis han var seriøs omkring det, han poster, men at han bare er her for at ødelægge kan irritere mig noget så grusomt.
Kender fornemmelsen! Og når det nu går på mig specifikt får jeg da lidt lyst til at oplyse tossen om at jeg ikke er specielt hadet (efter hvad jeg da ved) herinde. Men det ville også være fjollet, for der er jo ingen der tager al hans lort alvorligt anyway.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Kender fornemmelsen! Og når det nu går på mig specifikt får jeg da lidt lyst til at oplyse tossen om at jeg ikke er specielt hadet (efter hvad jeg da ved) herinde. Men det ville også være fjollet, for der er jo ingen der tager al hans lort alvorligt anyway.
Hør nu her idiot, accepterer mig som jeg er og accepterer jer som i er.
Riqon, doom WAD og Kyllingebenet, i er bare uenig i hvad jeg skriver, jeg laver lidt sjov, men ikke trolle sjov, faktisk skal jeg være én moderator for filmz.
Ifølge din personlighedsspaltning burde du nok være flere.
#51 MMB 11 år siden
#52 MMB 11 år siden
#53 Newman 11 år siden
#54 Newman 11 år siden
#55 Newman 11 år siden
#56 Collateral 11 år siden
#57 Newman 11 år siden
#58 PredatorX 11 år siden
Ifølge din personlighedsspaltning burde du nok være flere.
#59 Newman 11 år siden
#60 Thomsen 11 år siden