Gravatar

#1 Kyllingebenet 11 år siden

Hvad betyder det, at jeg pludselig er nægtet adgang til visse tråde på dette fora?
Gravatar

#2 dyg 11 år siden

Hvilke tråde? Nogle gange kommer det, når en nyhed er blevet trukket tilbage. Der er stadigvæk links fra forummet, men selve tråden findes ikke længere.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 Slettet Bruger [539195086] 11 år siden

Du får nok ikke meget svar, uden at komme med konkrete eksempler og evt. et screenshot af fejlen. :)
Gravatar

#4 Kyllingebenet 11 år siden

Jeg er nægtet adgang til denne tråd:
http://filmz.dk/forum/tagwall/vaerste-film-nogensi...
Gravatar

#5 dyg 11 år siden

Er man lidt paranoid? :) Vi andre får samme besked, så tråden er helt sikkert slettet.
Gravatar

#6 Kyllingebenet 11 år siden

Haha, måske bare en smule, nå men, pyt med det. :P

[url= along, nothing to see here![/url]
Gravatar

#7 Slettet Bruger [539195086] 11 år siden

Ja, jeg får samme fejl. :)

Pro tip fra en med ca. et årti erfaring i support: når man fejlmelder noget, bør man skrive så præcise oplysninger, som overhovedet muligt, hvilket giver en større chance for et hurtigt og præcist svar. :)
Gravatar

#8 dyg 11 år siden

Og nu kom der endnu en tråd, der blev slettet: http://filmz.dk/forum/tagwall/giv-mig-dog-en-chanc... :)
Gravatar

#9 Kyllingebenet 11 år siden

utyske (7) skrev:
Ja, jeg får samme fejl. :)

Pro tip fra en med ca. et årti erfaring i support: når man fejlmelder noget, bør man skrive så præcise oplysninger, som overhovedet muligt, hvilket giver en større chance for et hurtigt og præcist svar. :)

Fik da et hurtigt og præcist svar på mindre end 10 minutter, det er mere end hvad man fx kan sige om TDC's kundeservice. :P
Gravatar

#10 Slettet Bruger [539195086] 11 år siden

Kyllingebenet (9) skrev:
Fik da et hurtigt og præcist svar på mindre end 10 minutter, det er mere end hvad man fx kan sige om TDC's kundeservice. :P

Og det er fordi, jeg ikke længere arbejder hos TDC. ;D

Skriv ny kommentar: