Kanon, så er vi ikke længere panikslagne over at Crystalstar1200 overtager verden :)
Nej pjat, i siger bare til hvis der er noget man kan give en hånd med i herovre i den vestlige del af verden, selvom der nu nok ikke lige er noget i mangler herovre, vi har vidst ikke mere en TV Midt/Vest :)
# 10 måske skulle vi ringe sammen eller mødes vassago ! - så vi kan drøfte om hvad vi kan brygge sammen til en god cocktail for filmz.dk's brugere, uanset om det bliver i Jylland, Fyn, Sjælland eller hvor vi end måtte lave et arrangement.
#6 - Ja undskyld mig meget, men jeg synes nu alligevel I har ret meget at tilbyde stadigvæk og det har hele tiden været et ret løst program og dato der har været tale om, så jeg forstår ikke hvorfor I så ikke bare har præget arrangementet hvis det var det I ville?!
F.eks. ville det være rart at kunne kalde det for et 'rigtigt' filmz.dk arrangement istedet for at det nu bliver en slags undergrunds-projekt... Her tænker jeg også lidt på mulighederne for at få sponsoreret ting, lokaler, præmier, mad/drikke etc - eller i hvert fald en form for rabat...(hvis det kan lade sig gøre?) Den slags plejer at være lidt lettere når man har et navn at støtte sig op af.
Om ikke andet burde I da ha interesse i et officielt arrangement - man kunne jo forestille sig at I måske ville få flere brugere hvis de pludselig så en stor flok mennesker rende rundt i byen efter en filmz.dk guide-paraply eller hvad der nu ellers kunne differentiere os fra andre selskaber?! :-) Og vi ved jo alle at flere brugere betyder (om muligt?!) endnu mere aktivt forum og endnu flere nyheds-postere... :-)
Jeg er tilhænger af ideen ... igen vil jeg lige hyle over der ikke er ret mange der har billede på deres user :) ... i er svære at genkende uden et skilt
Det kan være jeg kan lokke min grafiker på arbejde til at designe et fedt sticker og få arbejdet til at sponsorere dem :)
#11 cyberzed 22 år siden
Nej pjat, i siger bare til hvis der er noget man kan give en hånd med i herovre i den vestlige del af verden, selvom der nu nok ikke lige er noget i mangler herovre, vi har vidst ikke mere en TV Midt/Vest :)
#12 filmz-Asta 22 år siden
-
#13 filmz-Asta 22 år siden
-
#14 cyberzed 22 år siden
#15 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#16 McPeter 22 år siden
F.eks. ville det være rart at kunne kalde det for et 'rigtigt' filmz.dk arrangement istedet for at det nu bliver en slags undergrunds-projekt... Her tænker jeg også lidt på mulighederne for at få sponsoreret ting, lokaler, præmier, mad/drikke etc - eller i hvert fald en form for rabat...(hvis det kan lade sig gøre?) Den slags plejer at være lidt lettere når man har et navn at støtte sig op af.
Om ikke andet burde I da ha interesse i et officielt arrangement - man kunne jo forestille sig at I måske ville få flere brugere hvis de pludselig så en stor flok mennesker rende rundt i byen efter en filmz.dk guide-paraply eller hvad der nu ellers kunne differentiere os fra andre selskaber?! :-)
Og vi ved jo alle at flere brugere betyder (om muligt?!) endnu mere aktivt forum og endnu flere nyheds-postere... :-)
#17 filmz-Asta 22 år siden
-
#18 lagoni 22 år siden
"Hej, jeg hedder lagoni og jeg kan li' filmz"
#19 filmz-Asta 22 år siden
#18 Med navn på og det hele? Wow! Hvor sejt.....
-
#20 cyberzed 22 år siden
Jeg er tilhænger af ideen ... igen vil jeg lige hyle over der ikke er ret mange der har billede på deres user :) ... i er svære at genkende uden et skilt
Det kan være jeg kan lokke min grafiker på arbejde til at designe et fedt sticker og få arbejdet til at sponsorere dem :)