Hey: Jeg ville lige høre admins, hvorfor det glimrende forslag fra Crystalstar1200, ikke kan laves som et officielt filmz.dk arrangement? IMO er det da et ganske glimrende forslag af en (ja 2) superbruger(e) af sitet. Der er da stor tilslutning osv..
Det var my 2 cents :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#3 Jamen, de skulle da have været velkomme til at komme med et andet forslag -men det kan jo også være at de har gjordt det. Det er jo ikke til at vide.... -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#1: Det er ikke fordi at det ikke kunne have været lavet som et filmz.dk arrangement, men nu er det jo ikke et arrangement filmz.dk står bag - men et Crystalstar står bag - et fedt arrangement og tiltag iøvrigt.
Vi havde spekuleret på om vi skulle joine ham i foretagendet, men der er bare ikke så meget at joine, det kører jo næsten på skinner allerede nu :) - så der er ikke rigtig noget vi kan tilbyde der ikke allerede er tænkt på.
Jeg håber da at vi selv kan lave et arrangement i den nærmeste fremtid, og gerne i samarbejde med filmz.dk superbrugere.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Jeg tog bolden op for man på filmz.dk ikke havde tid, men viljen var der. Jeg gik derfor ind for at hjælpe med at få noget op at køre hurtigt for der var stigende interesse for projektet. Jeg ringede derfor rundt og sammensatte et forslag (jeg har mange flere ideer i støbeskeen!) til hvordan en dag kunne forløbe, så folk havde noget at forholde sig til, istedet for den konstante snak frem og tilbage uden handling.
Jeg vil stadig gerne i fremtiden hjælpe film.dk med leverandører af både mad, drikkelse og viden (dvs. fordragsholdere mv.) og anden hjælp de måtte have brug for, men denne gang kører vi bare uden dem.
Med hensyn til arrangementet i april skal vi nok få noget op at køre og jeg håber vi får en rigtig god dag.
#1 davenport 22 år siden
Jeg ville lige høre admins, hvorfor det glimrende forslag fra Crystalstar1200, ikke kan laves som et officielt filmz.dk arrangement?
IMO er det da et ganske glimrende forslag af en (ja 2) superbruger(e) af sitet.
Der er da stor tilslutning osv..
Det var my 2 cents :)
#2 filmz-Asta 22 år siden
-
#3 DarkLight 22 år siden
#4 filmz-Asta 22 år siden
-
#5 filmz-Alex De Large 22 år siden
Eller også er de nogle chickens :P
#6 filmz-vassago 22 år siden
Vi havde spekuleret på om vi skulle joine ham i foretagendet, men der er bare ikke så meget at joine, det kører jo næsten på skinner allerede nu :) - så der er ikke rigtig noget vi kan tilbyde der ikke allerede er tænkt på.
Jeg håber da at vi selv kan lave et arrangement i den nærmeste fremtid, og gerne i samarbejde med filmz.dk superbrugere.
#7 filmz-vassago 22 år siden
#8 davenport 22 år siden
#9 filmz-Crystalstar1200 22 år siden
Jeg tog bolden op for man på filmz.dk ikke havde tid, men viljen var der. Jeg gik derfor ind for at hjælpe med at få noget op at køre hurtigt for der var stigende interesse for projektet. Jeg ringede derfor rundt og sammensatte et forslag (jeg har mange flere ideer i støbeskeen!) til hvordan en dag kunne forløbe, så folk havde noget at forholde sig til, istedet for den konstante snak frem og tilbage uden handling.
Jeg vil stadig gerne i fremtiden hjælpe film.dk med leverandører af både mad, drikkelse og viden (dvs. fordragsholdere mv.) og anden hjælp de måtte have brug for, men denne gang kører vi bare uden dem.
Med hensyn til arrangementet i april skal vi nok få noget op at køre og jeg håber vi får en rigtig god dag.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#10 filmz-vassago 22 år siden