#13 - tror det er noget med at man helst skal kigge alle billeder igennem før de kan lægges online så det ikke er alt for hardcore sager man får smidt i hovedet når man f.eks. klikker på davenport-profilen... :-)
Nå, McP.. Det kunne jeg da aldrig finde på.. Du begynder at lyde som Nakalay hva´? ;) Nej, det er bare fordi jeg er meget visuelt orienteret, og vil derfor gerne se ting for mig. Det er da sjovt nok at forestille sig hvordan folk ser ud, men det er først rigtigt sjovt, når man får syn for sagen. (Og evt. bliver skuffet)
Men du har nok ret. Så slipper man også for et billede af Marylin Manson og en bruger der kalder sig PoPpIgE207 *MØZ* Sådannoget hader jeg også!
_
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Ja, de er ik rigtig rare de profiler der bruger Z istedet for S og veksler overdrevet meget mellem store og små bogstaver... nogle af dem indeholder endda et årstal der er større en 1990... :-)
#11 McPeter 22 år siden
#4 - jeg er også på den liste... :-)
#12 chandler75 22 år siden
Jeg ved dog ikke om der bliver mulighed for at smide billede på.
#13 davenport 22 år siden
#14 McPeter 22 år siden
#15 davenport 22 år siden
Nej, det er bare fordi jeg er meget visuelt orienteret, og vil derfor gerne se ting for mig. Det er da sjovt nok at forestille sig hvordan folk ser ud, men det er først rigtigt sjovt, når man får syn for sagen. (Og evt. bliver skuffet)
Men du har nok ret. Så slipper man også for et billede af Marylin Manson og en bruger der kalder sig PoPpIgE207 *MØZ*
Sådannoget hader jeg også!
_
#16 dyg 22 år siden
#17 McPeter 22 år siden
Ja, de er ik rigtig rare de profiler der bruger Z istedet for S og veksler overdrevet meget mellem store og små bogstaver... nogle af dem indeholder endda et årstal der er større en 1990... :-)
#18 davenport 22 år siden
#19 lagoni 22 år siden
#20 davenport 22 år siden