Mens vi er igang med ændringsforslag, den liste der kommer op når man trykker Forum oppe foroven, med de seneste 20 diskutioner man deltager i, kan vi ikke få en Næste knap på der, så man kan gå længere tilbage?
Hmmm... gad vide hvem der har sørget for det nye system?! hmn /user/details/1/ :-D
Takker - det er en god begyndelse!
Skal da heller ikke klage - har fået #2242... :-)
Var inde og kigge på den gamer-side der var en der linkede til, og der havde de også beskrivelse af deres udstyr. Kunne det være en idé at ha' noget lignende her? Noget med billede, DVD-afspiller, anlæg, højtalere, etc? Ikke at jeg rigtigt selv har noget at prale af, men det kunne da være sjovt at se hvad I andre har brugt jeres opsparing på... :-)
Mht. favorit-film, så kan I jo næsten angive ligeså mange favorit-kategorier som I har lyst - der er jo nok at ta af, som forummet også bærer præg af... :-)
Mht. beskrivelsen, så synes jeg det kunne være en god idé at tilføje alder, by/landsdel, etc... Ved ikke om folk er interesserede i at afsløre hvad de konkret laver, men man kunne også lave en boks til om man er under uddannelse eller arbejder, etc.
Synes jeg havde noget mere, men det har jeg glemt nu - det kan være det kommer senere!? :-)
Blot nogle tanker - håber I kan bruge dem til noget...
Ja, det ville være rart med en by på, så kunne man jo inviterer folk over til en film. Jeg kender ingen herinde, som jeg ved kommer fra Kolding fx. Det kunne jo være det blev helt socialt til sidst..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#31 nakalay 22 år siden
#32 filmz-Mira 22 år siden
"It's mercy, compassion, and forgiveness I lack; not rationality. "
#33 cnr 22 år siden
#34 davenport 22 år siden
#35 commy 22 år siden
God ide, jeg har lagt den i vores todo-liste
#36 22 år siden
#37 nakalay 22 år siden
#38 McPeter 22 år siden
hmn /user/details/1/
:-D
Takker - det er en god begyndelse!
Skal da heller ikke klage - har fået #2242... :-)
Var inde og kigge på den gamer-side der var en der linkede til, og der havde de også beskrivelse af deres udstyr. Kunne det være en idé at ha' noget lignende her? Noget med billede, DVD-afspiller, anlæg, højtalere, etc? Ikke at jeg rigtigt selv har noget at prale af, men det kunne da være sjovt at se hvad I andre har brugt jeres opsparing på... :-)
Mht. favorit-film, så kan I jo næsten angive ligeså mange favorit-kategorier som I har lyst - der er jo nok at ta af, som forummet også bærer præg af... :-)
Mht. beskrivelsen, så synes jeg det kunne være en god idé at tilføje alder, by/landsdel, etc... Ved ikke om folk er interesserede i at afsløre hvad de konkret laver, men man kunne også lave en boks til om man er under uddannelse eller arbejder, etc.
Synes jeg havde noget mere, men det har jeg glemt nu - det kan være det kommer senere!? :-)
Blot nogle tanker - håber I kan bruge dem til noget...
#39 davenport 22 år siden
Det kunne jo være det blev helt socialt til sidst..
#40 filmz-Wacker 22 år siden
Antal forumindlæg skrevet : 865
Har jeg virkelig lukket så meget lort ud i min tid på filmz.dk, he he - der kan man bare se
http://www.samarit.dk