Gravatar

#1 davenport 19 år siden

Når jeg "skifter side" på filmz, sidder jeg og venter længe hver gang. Nede i venstre hjørne står der "venter på adserver.banneradministration.com"
Jeg bruger Firefox.
Er det normalt?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 dyg 19 år siden

Kunne godt tyde på, at banneradministration.com har lidt server-problemer. Jeg har også oplevet det et par gange her til aften.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#3 chandler75 19 år siden

Samme her.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#4 DarkLight 19 år siden

Det kan man så kode sig ud af ret simpelt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#5 dyg 19 år siden

Man kan vel også bare blokere billeder fra banneradministration.com, det tager 2 sekunder. Men der er jo en grund til at reklamerne er der.
Gravatar

#6 chandler75 19 år siden

Problemet er tilsyneladende væk nu...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 DarkLight 19 år siden

#Nayze,
Virker det? Du standser vel bare billedet fra browseren og udaf? Fortolkeren vil vel stadig requeste noget for banneradministration og derved vil det stadig hænge?

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#8 dyg 19 år siden

Kan godt ske, at det var fordi det var blevet fikset på daværende tidspunkt, men jeg havde i hvert fald ikke problemet bagefter.
Gravatar

#9 stefsims 19 år siden

#7 Adblock Plus virker... Den udelader koden så browseren ikke skal bruge tid/båndbredde på at søge efter noget den alligevel ikke skal bruge.
That movie has warped my fragile little mind.

Skriv ny kommentar: