Jeg har kigget lidt på nogle offentlig tilgængelig databaser, og det har jeg fundet følgende information.
Erhvervs- og selskabsstyrelsen - [url=www.cvr.dk]www.cvr.dk[/url] DVD Pusheren v/Bo Sommer CVR-nr.: 25-26-27-00 Adresse: Espenhøjvej 32 - 8220 Brabrand
ScanNet domænetest - [url=www.scannet.dk]www.scannet.dk[/url] Domain: dvdpusheren.dk Registered: 2001-01-09 Administrator Handle: BS324-DK Name: dvd pusheren Attention: Bo Sommer Address: herluf trollesgade31,1 Postalcode: 8200 City: Århus N Country: Danmark Phone: +45 86 16 92 80 Email: [email protected]
De Gule Sider - [url=www.dgs.dk]www.dgs.dk[/url] -søgeord navn: Bo Sommer + område: Østjylland
Bo Sommer Espenhøjvej 32 8220 Brabrand Mobil: 22522848
- nu er jeg ellers ikke så meget for den slags, men da alt sammen er offentlig tilgængeligt så går det lige... Der er i hvert fald 2 telefon-numre du kan prøve.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
He he. OK. En af mine venner sad også ude på TDC engang. Han fik aldrig nogle af de slemme selv, men nogle af hans kolleger blev angrebet ganske voldsomt fra tid til anden.
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Det kan også være slemt, hvis man sidder med direkte kundekontakt.. Hvis det er de andre selskaber, har folk masser af tålmodighed, men når det er TDC, skal tingene helst laves lige nu.
#91 Kalle Ferm 20 år siden
Jakob
#92 filmz-Kadann 20 år siden
Er ISDN/ADSL supporter.. og hvad der ellers bliver smidt i nakken på mig, som f.eks. Fejlservice og andet godt. ;)
#93 Kalle Ferm 20 år siden
Mange sure kunder?
Jakob
#94 filmz-vassago 20 år siden
Jeg har kigget lidt på nogle offentlig tilgængelig databaser, og det har jeg fundet følgende information.
Erhvervs- og selskabsstyrelsen - [url=www.cvr.dk]www.cvr.dk[/url]
DVD Pusheren v/Bo Sommer
CVR-nr.: 25-26-27-00
Adresse: Espenhøjvej 32 - 8220 Brabrand
ScanNet domænetest - [url=www.scannet.dk]www.scannet.dk[/url]
Domain: dvdpusheren.dk
Registered: 2001-01-09
Administrator
Handle: BS324-DK
Name: dvd pusheren
Attention: Bo Sommer
Address: herluf trollesgade31,1
Postalcode: 8200
City: Århus N
Country: Danmark
Phone: +45 86 16 92 80
Email: [email protected]
De Gule Sider - [url=www.dgs.dk]www.dgs.dk[/url]
-søgeord navn: Bo Sommer + område: Østjylland
Bo Sommer
Espenhøjvej 32
8220 Brabrand
Mobil: 22522848
- nu er jeg ellers ikke så meget for den slags, men da alt sammen er offentlig tilgængeligt så går det lige... Der er i hvert fald 2 telefon-numre du kan prøve.
#95 20 år siden
Fuck med en fra Filmz, you fuck with all of Filmz!
#96 filmz-Kadann 20 år siden
Det er ikke så slemt.. De er som regel kølet ned, når de kommer til mig. :)
#97 Kalle Ferm 20 år siden
En af mine venner sad også ude på TDC engang. Han fik aldrig nogle af de slemme selv, men nogle af hans kolleger blev angrebet ganske voldsomt fra tid til anden.
Jakob
#98 filmz-Kadann 20 år siden
Det kan også være slemt, hvis man sidder med direkte kundekontakt.. Hvis det er de andre selskaber, har folk masser af tålmodighed, men når det er TDC, skal tingene helst laves lige nu.
#99 20 år siden
Der er mange fora på nettet, hvor man kan læse om kunder, der er blevet taget i røven både forfra og bagfra af DVD Pusheren.
Vi burde sgu' gå sammen om at få stoppet det firma engang for alle, eller krævet at det får et mere retvisende navn som f.eks. DVD Puleren?
Hvad mener i?
Men nu vi er igang så fuck TDC også. Hvis der er kommentarer til dette så start venligst en ny tråd på emnet ;-).
#100 20 år siden