Sjovt.. jeg kan godt logge ind på arbejdet... damn
Anyway... Et af de problemer jeg ser er... der er ingen konkrete beviser på at jeg rent faktisk har sendt en DVD retur. jeg mener.. hvad hvis han siger.. "den har jeg aldrig fået" hvad så? Jeg kan jo ikke som sådan BEVISE det
Ingen ideer or tanker omkring at man ikke kan bevise an har sendt en vare tilbage? Hvad gør man hvis de nægter? det phenomen kan gå igen med alle varer man sender tilbage frem for at have en butik man kan gå ned i... ideer? Vi ved han nægter
"Havde bestilt et DVD sæt til 450,- hos netbutikken DVD pusheren. Da jeg ikke fik den på lovede udgivelses dato besluttede jeg mig for at købe den i hos min lokale DVD sælger I protest, og vil så udnytte mig af d. 14 dages retur ret der reklameres med på siden. DVD sættet fra dvdpusheren kommer så dagen efter og for at gøre alt rigtigt emailer jeg dem for at være sikker på at jeg gør det helt rigtigt. Som svar får jeg at jeg blot skal sende varen retur og inkludere mit kontonummer.
Det gjorde jeg så omring d. 1 november (ca. 10 dage efter jeg havde fået varen). Da jeg efter en uge ikke havde fået mine penge tilbage henvendte jeg mig og gav mit kontonummer igen i tilfælde af at der skulle være sket en fejl. Der kom intet svar. Siden da har jeg henvendt mig 8-10 gange og truet med at jeg ville gå videre med sagen hvis ikke der skete noget. Ikke et ENESTE svar har jeg fået, og har ikke set skyggen af mine penge. Jeg har nu undersøgt andres erfaringer med DVD pusheren og fandt dette link.
#101 Patriarch 20 år siden
Anyway... Et af de problemer jeg ser er... der er ingen konkrete beviser på at jeg rent faktisk har sendt en DVD retur. jeg mener.. hvad hvis han siger.. "den har jeg aldrig fået" hvad så? Jeg kan jo ikke som sådan BEVISE det
#102 inflector 20 år siden
#103 DarkLight 20 år siden
#104 inflector 20 år siden
#105 filmz-vassago 20 år siden
#106 DarkLight 20 år siden
du har sikkert fået en newsgroup server adresse af din udbyder.
#107 20 år siden
#108 20 år siden
86 16 92 80
#109 20 år siden
"Havde bestilt et DVD sæt til 450,- hos netbutikken DVD pusheren. Da jeg ikke fik den på lovede udgivelses dato besluttede jeg mig for at købe den i hos min lokale DVD sælger I protest, og vil så udnytte mig af d. 14 dages retur ret der reklameres med på siden. DVD sættet fra dvdpusheren kommer så dagen efter og for at gøre alt rigtigt emailer jeg dem for at være sikker på at jeg gør det helt rigtigt. Som svar får jeg at jeg blot skal sende varen retur og inkludere mit kontonummer.
Det gjorde jeg så omring d. 1 november (ca. 10 dage efter jeg havde fået varen). Da jeg efter en uge ikke havde fået mine penge tilbage henvendte jeg mig og gav mit kontonummer igen i tilfælde af at der skulle være sket en fejl. Der kom intet svar. Siden da har jeg henvendt mig 8-10 gange og truet med at jeg ville gå videre med sagen hvis ikke der skete noget. Ikke et ENESTE svar har jeg fået, og har ikke set skyggen af mine penge. Jeg har nu undersøgt andres erfaringer med DVD pusheren og fandt dette link.
http://www.filmz.dk/forum/item/3284/#first
Det viser sig altså at virksomheden er notorisk kendte for at snyde og bedrage.
Jeg er så vred, og føler mig så magtesløs... mine e-mails bliver ikke besvaret, og der er intet tlf nummer man kan ringe til
Det MÅ få en ende! Det er tydeligt at DVD pusheren i sin arrogance føler sig komplet urørlig.
"
Håber de tager det seriøst!
#110 filmz-Wacker 20 år siden
http://www.samarit.dk