Gravatar

#101 Patriarch 20 år siden

Sjovt.. jeg kan godt logge ind på arbejdet... damn

Anyway... Et af de problemer jeg ser er... der er ingen konkrete beviser på at jeg rent faktisk har sendt en DVD retur. jeg mener.. hvad hvis han siger.. "den har jeg aldrig fået" hvad så? Jeg kan jo ikke som sådan BEVISE det
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#102 inflector 20 år siden

Har du kontaktet forbruger styrrelsen?
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#103 DarkLight 20 år siden

på dk.kultur.film er den er tråd hvor en samler opbakning til at anmelde ham. Check det ud.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#104 inflector 20 år siden

#103 hvad er det lige for en hjemmeside du henviser til? Jeg kan ikke finde den.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#105 filmz-vassago 20 år siden

Det er en newsgroup.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#106 DarkLight 20 år siden

Det er en newsgrup. Du skal bruge en newsgroup læser(eks outlook express).
du har sikkert fået en newsgroup server adresse af din udbyder.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

#107 20 år siden

Ingen ideer or tanker omkring at man ikke kan bevise an har sendt en vare tilbage? Hvad gør man hvis de nægter? det phenomen kan gå igen med alle varer man sender tilbage frem for at have en butik man kan gå ned i... ideer? Vi ved han nægter

#108 20 år siden

nummeret til DVD pusher har "ingen abonent"

86 16 92 80

#109 20 år siden

Har sendt dette til KONTANT

"Havde bestilt et DVD sæt til 450,- hos netbutikken DVD pusheren. Da jeg ikke fik den på lovede udgivelses dato besluttede jeg mig for at købe den i hos min lokale DVD sælger I protest, og vil så udnytte mig af d. 14 dages retur ret der reklameres med på siden. DVD sættet fra dvdpusheren kommer så dagen efter og for at gøre alt rigtigt emailer jeg dem for at være sikker på at jeg gør det helt rigtigt. Som svar får jeg at jeg blot skal sende varen retur og inkludere mit kontonummer.

Det gjorde jeg så omring d. 1 november (ca. 10 dage efter jeg havde fået varen). Da jeg efter en uge ikke havde fået mine penge tilbage henvendte jeg mig og gav mit kontonummer igen i tilfælde af at der skulle være sket en fejl. Der kom intet svar. Siden da har jeg henvendt mig 8-10 gange og truet med at jeg ville gå videre med sagen hvis ikke der skete noget. Ikke et ENESTE svar har jeg fået, og har ikke set skyggen af mine penge. Jeg har nu undersøgt andres erfaringer med DVD pusheren og fandt dette link.

http://www.filmz.dk/forum/item/3284/#first

Det viser sig altså at virksomheden er notorisk kendte for at snyde og bedrage.

Jeg er så vred, og føler mig så magtesløs... mine e-mails bliver ikke besvaret, og der er intet tlf nummer man kan ringe til

Det MÅ få en ende! Det er tydeligt at DVD pusheren i sin arrogance føler sig komplet urørlig.
"

Håber de tager det seriøst!
Gravatar

#110 filmz-Wacker 20 år siden

skandale
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk

Skriv ny kommentar: