Ja, ser bestemt også frem til denne film, tror hans lillebror Casey gør det rigtigt godt i den film, for ikke at nævne Ed Harris osv. Men, jeg mener da ikke at Ben Affleck og Michael Bay nogensinde har arbejdet sammen på et projekt, tror måske du tænker på John Woo? De arbejdede i hvert fald sammen i Paycheck, og fy for dælen hvor var den film dog ringe :S
Nej nej nej, hvor min hjerne dog ikke tænkte langt dér.. Tror jeg drager ud for at leve i eksil nu :S Hvordan fanden kan men glemme 2 af de mest topringe film nogensinde? Og jeg har endda set dem gentaqne gange! Nå, beklager, my bad :D
#6 Det mest sjove er at man stadig kan kalde ham Bennifer da han skiftede en Jennifer(Lopez) ud med en anden(Garner). Han kan åbenbart godt lide navnet :D
Alfred: Know your limits, Master Wayne Bruce: Batman has no limits
#1 filmz-Kadann 18 år siden
Ovenstående kender de fleste filmfans og specielt fans af Kevin Smith, men det ser ud til at Affleck i den grad har sparket røv med "Gone Baby Gone":
http://www.rottentomatoes.com/m/gone_baby_gone/
Han er vist tilbage på rette spor, så jeg håber at han ikke vælger at samarbejde med Michael Bay igen. :)
#2 cans 18 år siden
Men, jeg mener da ikke at Ben Affleck og Michael Bay nogensinde har arbejdet sammen på et projekt, tror måske du tænker på John Woo? De arbejdede i hvert fald sammen i Paycheck, og fy for dælen hvor var den film dog ringe :S
#3 Razzia 18 år siden
#4 filmz-Kadann 18 år siden
Som #3 skrev. :)
#5 cans 18 år siden
Hvordan fanden kan men glemme 2 af de mest topringe film nogensinde? Og jeg har endda set dem gentaqne gange!
Nå, beklager, my bad :D
#6 filmz-Whitetrash 18 år siden
#7 filmz-CAADK 18 år siden
Bruce: Batman has no limits
#8 filmz-maxhh 18 år siden
eller tøsen...? ;o)
Mvh
MaxHH
#9 filmz-Bruce 18 år siden