Nu er filmen mit hold og jeg har arbejdet på i over et halvt år endelig tilgængelig på nettet! Så det er med en hvis stolthed at jeg deler filmen herinde på filmz forum. Filmen hedder 'Slug Invasion' og er en lille 5 minutters animeret sag med vold, død og ødelæggelse - og gamle damer og snegle!
#2 Ja, det er fra uddannelsen - bachelor uddannelsen på The Animation Workshop. Vi var ni om at lave filmen, fire der nu er uddannet som animatorer og fem der har en bred CG uddannelse.
Vores stjerneskuespiller har også lagt stemme til den der "store" Metal Gear Solid fanfilm "MGS - Philantropy" - han dubbede Snake:) Men ja, de gør det godt!
#7 Der var rigeligt med idéer til at fylde en hel film, men jeg tror ikke det bliver til meget mere end hvad vi allerede har. Tusind tak for rosen og fordi du kiggede med!
#7 Der var rigeligt med idéer til at fylde en hel film, men jeg tror ikke det bliver til meget mere end hvad vi allerede har. Tusind tak for rosen og fordi du kiggede med!
I would buy it!, For a doller! (robocop joke) Men det var så lidt, endelig smid noget nyt ud når i har fået lavet noget mere :D
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#9 Det skal jeg nok, men du skal nok ikke holde vejret, for det er en afgangsfilm og derfor spredes vi for alle vinde i løbet af de næste par dage... Fangede godt joken;) og tak!
#1 Ash 12 år siden
Filmen hedder 'Slug Invasion' og er en lille 5 minutters animeret sag med vold, død og ødelæggelse - og gamle damer og snegle!
http://vimeo.com/34072719
Jeg er meget interesseret i at høre, hvad I synes om den - og det er selvfølgelig i orden ikke at synes om den:)
Og jeg skal nok svare på specifikke spørgsmål, hvis der dukker nogen op.
#2 gi-jones 12 år siden
Hvad er det for et "hold"? Jeg går ud fra at vi snakker noget uddannelse eller hvad?
#3 Ash 12 år siden
Ja, det er fra uddannelsen - bachelor uddannelsen på The Animation Workshop.
Vi var ni om at lave filmen, fire der nu er uddannet som animatorer og fem der har en bred CG uddannelse.
Vores stjerneskuespiller har også lagt stemme til den der "store" Metal Gear Solid fanfilm "MGS - Philantropy" - han dubbede Snake:)
Men ja, de gør det godt!
#4 Porco Rosso 12 år siden
#5 BN 12 år siden
Tak for kigget.
#6 Ash 12 år siden
Mange tak skal I have!
#7 Batsy 12 år siden
#8 Ash 12 år siden
Der var rigeligt med idéer til at fylde en hel film, men jeg tror ikke det bliver til meget mere end hvad vi allerede har.
Tusind tak for rosen og fordi du kiggede med!
#9 Batsy 12 år siden
I would buy it!, For a doller! (robocop joke) Men det var så lidt, endelig smid noget nyt ud når i har fået lavet noget mere :D
#10 Ash 12 år siden
Det skal jeg nok, men du skal nok ikke holde vejret, for det er en afgangsfilm og derfor spredes vi for alle vinde i løbet af de næste par dage...
Fangede godt joken;) og tak!