Gravatar

#21 nakalay 22 år siden

#20 God idé - hvis du har ret. Så sender han et objekt til under 80 kroner, der lige har været til "reparation", og ligger cd'en (eller whatever) i et skjult rum i bunden. Eller noget i den stil :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#22 filmz-Pollux 22 år siden

Jeg ved da at det er brugt bl.a. blandt udstationerede soldater at få tingene til at se brugte ud og så sende det som en returvare eller reparation da de også kun må indføre for et vist beløb når de sender dejlige billige ting hjem. Så glider det lige så fint igennem tolden.
Gravatar

#23 Patriarch 22 år siden

Nogen der har været i USA? Hvordan ser det ud når man kommer hjem... bliver alle tjekket for vare? laver de stik prøver eller kan man bare gå igennem?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#24 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

# 23 Nogen gange tjecker de meget andre gange intet, men vi mistede et par dvd'er, da vi kom hjem i november :-(

Ved rejser er der pr. en masse kontrol af forskellig art, så nogle gange fanger de også for mange dvd'er og ikke bomber, men ellers har jeg (og min kone) stort set været heldige indtil nu på nær som sagt sidste gang.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#25 filmz-Alex De Large 22 år siden

"Mistet" dem? Har de bare taget dem? Eller har de toldet dem?

Og jeg tror ikke den med et skjult rum holder... Jeg så noget i "Viden Om"'s Julespecial eller sådan noget om at de scanner pakkerne, og derfor godt kan se om der er noget skjult noget...

Told det holder bare ikke, forstår ikke hvad det skal gøre godt for.
Gravatar

#26 McPeter 22 år siden

#25 - nej det er rigtigt - told er lidt ligesom de andre ting på listen over ting der aldrig burde havde været opfundet: Atom-krig, broccoli, fede mennesker i cykelshorts osv. :-D
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#27 DarkLight 22 år siden

#26 - McPeter:
Dvs at du vil afskaffe min Tirsdag aften ? :)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#28 McPeter 22 år siden

#27 - tja... hvis du er fed og har cykelshorts på mens du spiser broccoli og forsøger at starte en atom-krig hver tirsdag, så ja! ;-P
Mit film site: http://www.filmtips.dk/

Skriv ny kommentar: