Gravatar

#11 MadMartigan 21 år siden

#10: Den hvor de skulle til Val d'Isère???
I'm your huckleberry...
Gravatar

#12 SpielbergFreak 21 år siden

ja den, hvad hed den???
Gravatar

#13 Ikari 21 år siden

Den serie hed "Flemming og Berit" og kørte på DR - og de samme karakterer var også hovedpersonerne i TV2s voksenjulekalender "Jul i den gamle trædemølle" (som aldrig er blevet genudsendt).

"Berit, din gamle lemmedasker!" :)
Gravatar

#14 filmz-nemesis 21 år siden

#4 nej, American buttman in london eller Buttman's British Moderately Big Tit Adventure.
Gravatar

#15 Zelle 21 år siden

#5 - Jeg er foruroliget over at det ikke er Empire Strikes Back der vandt, for slet ikke at sige bare en af de 3 gamle... Jeg kan se det var dengang før "kvalitets" brugerne kom til ;DDD
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
Gravatar

#16 chandler75 21 år siden

"Flemming og Berit" var sku ret sjov...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#17 DarkLight 21 år siden

#15, man må vel gå ud fra at de sande filmhelte ikke var startet på fora'et endnu :)

Ja, Flemming & Berit var sq morsomt. Ditto 'Mit liv som Bent'
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#18 filmz-maban 21 år siden

undre mig også meget.... synes at filmz.dk bør have en second chance for at stemme the empire strikes back på første pladsen...
Haps!
Gravatar

#19 Michael Andersen 21 år siden

#18 Mon ikke at vi kan overtales (ved hjælp af en lille gaveregn selvfølgelig) til at køre en ny "Bedste Star Wars-film" poll når "Episode III" har haft premiere.
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#20 filmz-maban 21 år siden

hmmmm "lille gaveregn"

hvad så med "hvilken Jedi Knight/Master kan du bedst lide?"

f.eks
Luke Skywalker
Yoda
Aenon Jurtis
Obi-Wan Kenobi
Kaja Sinis
Mace Windu