Jeg har nu haft screensaveren fra SereneScreen.com liggende i nogle år (Den med det helt vildt flotte akvarium) Meeen, jeg synes efterhånden at der går temmeligt længe mellem opdateringer - nye fisk, og nyt interiør til akvariet er noget man skal kigge i Kort&Matrikelstyrelsen bøger efter... Er der nogen herinde der ved om der er nyt på vej? Nye fisk? Er opdateringerne gået helt i stå?
Jeg ved godt at de har lavet et 'nyt' aqua med nogle guldfisk - men er jeg den eneste der sidder og tørster efter nye flotte fisk til det originale aqua???
Og sidst - Er der nogen herinde der kender til en screensaver der visuelt banker SereneScreens af banen??? Og hvis i gør - så skal den s..... være monsterfed!!!!! :)
Kunne jo være man skulle overveje noget nyt at kigge på....
#1 filmz-Cyberdog 20 år siden
Jeg har nu haft screensaveren fra SereneScreen.com liggende i nogle år (Den med det helt vildt flotte akvarium)
Meeen, jeg synes efterhånden at der går temmeligt længe mellem opdateringer - nye fisk, og nyt interiør til akvariet er noget man skal kigge i Kort&Matrikelstyrelsen bøger efter...
Er der nogen herinde der ved om der er nyt på vej?
Nye fisk?
Er opdateringerne gået helt i stå?
Jeg ved godt at de har lavet et 'nyt' aqua med nogle guldfisk - men er jeg den eneste der sidder og tørster efter nye flotte fisk til det originale aqua???
Og sidst - Er der nogen herinde der kender til en screensaver der visuelt banker SereneScreens af banen???
Og hvis i gør - så skal den s..... være monsterfed!!!!! :)
Kunne jo være man skulle overveje noget nyt at kigge på....
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Cyberdog1971