Det ville nok blive rimeligt misvisende, da mange ikke har skrevet deres rigtige fødselsår ..
Er faldet over mange profiler med eksempelvis 1900 som fødselsår.. Den kunne alligevel lige pludselig hurtigt få filmz-brugerne til at se lidt gamle ud ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
jeg har det godt med en gennemsnitsalder på 27, så kan jeg altid bruge det som undskyldning, når jeg ikke har nok filmviden i forhold til andre herinde :P
#11 HonoDelLoce 18 år siden
Det ville nok blive rimeligt misvisende, da mange ikke har skrevet deres rigtige fødselsår ..
Er faldet over mange profiler med eksempelvis 1900 som fødselsår.. Den kunne alligevel lige pludselig hurtigt få filmz-brugerne til at se lidt gamle ud ;)
#12 filmz-Bruce 18 år siden
#13 elwood 18 år siden
"hva er det den unge mand skriver...*Host!! Harkkkk! *host!
8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#14 filmz-fritten 18 år siden
#15 filmz-mrhands 18 år siden
Ser jo også ud til at bruce så Casablanca på premiere dagen.
#16 HonoDelLoce 18 år siden
Du bliver faktisk nødt til lige at udspecificere lidt, hvad du mener med det indlæg?
Er det bare min humor, der ikke følger med her i den tidlige søndag?
#17 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 davenport 18 år siden
#19 HonoDelLoce 18 år siden
Du kan se - nu hvor jeg er vågnet lidt mere, ser jeg straks meningen i dit indlæg :D
Ergo har det jo været min humor, der har brug for lidt mere kaffe end resten af mine nerve-centre for at virke :D
#20 morten300 18 år siden