Gravatar

#1 filmz-fritten 18 år siden

hey har længe tænkt på hvad gennemsnits alderen er herinde. jeg føler mig selv som en af de mindste i klassen med mine 19 år
arhh to be young agian...and also a robot
Gravatar

#2 Benway 18 år siden

Vi havde en brugerundersøgelse for noget tid siden. Den er her (se spørgsmål 22). Jeg tror dog at de der er aktive i forumet generelt set, er en smule ældre end gennemsnitsalderen.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#3 myggen 18 år siden

Det virker sgu' ikke altid sådan :)
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#4 filmz-jackjazz 18 år siden

#3: LOL

#2+1: Hvis man prøver på at udregne gennemsnitsalderen ud fra oplysningerne i undersøgelsen (teknisk umuligt), så får man 25,79 år - men det er jo så næsten et år siden, så hvis det stadig er de samme mennesker, er vi snart gennemsnitligt 27 år.

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#5 filmz-jackjazz 18 år siden

Ak ja... hvem, der bare var 27 igen...

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.
Gravatar

#6 jessup 18 år siden

Mon ikke der er kommet nye til - jeg støder ihvertfald ind i nogle en gang imellem som ikke er enige med mig.:)
This is just until June
Gravatar

#7 Captain Vallo 18 år siden

Ja, for alle os gamle røvhuller er jo altid enige med dig, Jessup ...

;D
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#8 Benway 18 år siden

#3 LOL Nej, det kan der være noget om. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#9 Bates 18 år siden

22 år... :)
Gravatar

#10 filmz-Munk 18 år siden

Kunne en fiks admin ikke trække fødselsår-tallene ud af en tabel i databasen, og så smide det ind i excel og udregne et gennemsnit?
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell

Skriv ny kommentar: