Har der været snak om hvornår sæson 3 af Alias vil blive sendt på TV2? Jeg overså starten på sæson 2, og vil nødigt gøre det samme igen ;)
Ok - ved forresten godt det måske ikke er verdens bedste serie, men jeg elsker den... fyldt med gadgets, mystiske plots, agenter og dejlige Jennifer ;)
;) uden tvivl Elwood... 24 er LANGT bedre... Jeg er dog af et splittet sind - på den ene side vil jeg gerne se nervepirrende intelligente film og serier - men alligevel nyder jeg at slappe af til en gang tjubang og dejlige damer.... hehehe.... Can't help it... ;)
Jeg følger ikke rigtig med i Alias, men det jeg har set virker da rigtigt godt. Det virker som om historien er bygget grundigt op, og jeg har ikke fået en fornemmelse af, at det hele handler om action og damer, tværtimod. Jeg synes ikke du skal skamme dig over at se Alias, jeg er sikker på du ikke er den eneste herinde der synes det er en fremragende serie!
Har Alias sæson 3 forresten ikke kørt på TV2? Ellers kan den i hvert fald købes. Sæson 4 kører i øjeblikket i USA.
Har fulgt med i Alias helt fra starten af! Og er fuldstændig betaget af den serie - formår i HVERT afsnit at holden en siddende på stolekanten! Synes virkeligt det er enormt underholdende og action fyldt.
Jeg er såmænd heller ikke flov over at synes den er fed :)
24 er bedre skruet sammen på en måde, men jeg bliver vanvittig hurtigt træt af at se Jack rende rundt og hans tåbelige datter der roder sig ud i den ene situation efter den anden... :D :D :D Alias er spændende og der er meget god afveksling i afsnittene, og plottet er helt let at gennemskue...
Kanonfedt at de også bragte Tarantino på banen i nogle afsnit... :-)
Alias (genudsendelse af årgang 1) kommer til at ligge om søndagen fra midten af april, og så ligger den ca. hver anden søndag. Vi har også årgang 3 og 4, men de er endnu ikke planlagte.
Med venlig hilsen,
Martin Andersen Informationsafdelingen TV 2/DANMARK
#1 erlandsen 21 år siden
Har der været snak om hvornår sæson 3 af Alias vil blive sendt på TV2?
Jeg overså starten på sæson 2, og vil nødigt gøre det samme igen ;)
Ok - ved forresten godt det måske ikke er verdens bedste serie, men jeg elsker den... fyldt med gadgets, mystiske plots, agenter og dejlige Jennifer ;)
#2 elwood 21 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 erlandsen 21 år siden
Jeg er dog af et splittet sind - på den ene side vil jeg gerne se nervepirrende intelligente film og serier - men alligevel nyder jeg at slappe af til en gang tjubang og dejlige damer.... hehehe.... Can't help it... ;)
#4 ks 21 år siden
Har Alias sæson 3 forresten ikke kørt på TV2? Ellers kan den i hvert fald købes. Sæson 4 kører i øjeblikket i USA.
#5 Slettet Bruger [118124523] 21 år siden
#6 filmz-bullseye 21 år siden
#7 erlandsen 21 år siden
24 er bedre skruet sammen på en måde, men jeg bliver vanvittig hurtigt træt af at se Jack rende rundt og hans tåbelige datter der roder sig ud i den ene situation efter den anden... :D :D :D
Alias er spændende og der er meget god afveksling i afsnittene, og plottet er helt let at gennemskue...
Kanonfedt at de også bragte Tarantino på banen i nogle afsnit... :-)
#8 erlandsen 21 år siden
Jeg mener self at det IKKE er helt let at gennemskue ;)
#9 filt 21 år siden
#10 erlandsen 20 år siden
Så det er jo bare at vente :)