Gravatar

#1 Mark Malmstrøm 13 år siden

Folk siger at en død vært = død alien. Derfor mener mange også at det at alien bryder igennem en død okse er en fejl.

men jeg har læst denne teori - oksen er et stort dyr - hvad nu hvis alien tidligere forsøgte at bryde ud og at dette forsøg faktisk dræbte oksen - alien var bare ikke stærk nok til at bryde igennem oksen så den voksede sig større inden i oksen og kunne dermed bryde ud - hvilket ville forkare at den ikke lignede en chestburster

I filmen får man godt nok det indtryk at oksen døde af facehuggeren men det behøver ikke nødvendigvis være grunden.

Jeg godtager ihvertfald den forklaring
Gravatar

#2 Patriarch 13 år siden

Jeg ærger mig over de valgte oksen i stedet for hunden. Hunden var langt bedre, mere interessant, og så forklarer det bedre hvorfor Alienen ser ud som den gør. Efter min mening burde den være mere tyknakket og okse-agtig hvis den kom fra en okse.

Anyway, Extenden er fedt på andre områder - men lige den scene mener jeg var en fejl at inkludere.
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#3 Collateral 13 år siden

Tredje film laver ikke nogen fejl som jeg ikke kunne leve med. Det er, som jeg husker det, en ret jævn film. 4eren til gengæld er stopfyldt med mærkværdigheder, og da særligt slutningen. Har jeg simpelthen aldrig rigtig fattet.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#4 Mark Malmstrøm 13 år siden

hvad var der med slutningen ?
Gravatar

#5 McPeter 13 år siden

???? Hvad var der med slutningen? Har du ikke set den?

Har lige genset alle Alien filmene og 4'erens slutning er da noget af det værste makværk med stearin-monstret. Starten af 4'eren er dog ganske hæderlig.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#6 Mark Malmstrøm 13 år siden

JEG havde ingen problemer med slutningen
Gravatar

#7 McPeter 13 år siden

Hmm - det var sært - det er du den første jeg har hørt sige. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#8 Batsy 13 år siden

7# Tja, vis de have droppet snemanden og puttede en alien på, vil jeg have accepteret slutningen men snemanden var bare grim, kedelig og dens piv lyde var latterlige.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#9 Collateral 13 år siden

#5: Det der stearinmonster du nævner er præcis hvad jeg snakker om. Fatter intet af hvad det laver der. Og så ligner der i øvrigt noget der aldrig skulle have været foreviget på film. Der må være nogen der sidder og skammer sig over den klodsede slutning et sted. Ellers burde de i hvert fald gøre det.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#10 Batsy 13 år siden

9# Det døde i det mindste og ikke en just pæn død! :P
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Skriv ny kommentar: